Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

eIndkomst og Skattekontoen - Hjælp!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 20
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis vores lønsystem indberetter til eIndkomst, indberettes det så også til Skattekontoen? 

Hvorfor kan jeg ikke se præcis det beløb, som står som skyldig A-skat og Am-bidrag i vores lønsystem, og så på skattekontoen? Jeg har tjekket perioderne, men det stemmer ikke 100 %. Har ringet til SKAT, men de er ikke til nogen hjælp. Nogen bud? 

På forhånd tak

Hilsen

Den Gule 

Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 554
Fra  Multi-Regnskab ApS Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er nogle år siden at jeg var helt tæt på disse spørgsmål men lønsystemerne sender data til Skats eIndkomst, og jeg kan ikke erindre andet end at oplysningerne om skyldig a-skat og am-bidrag må finde vej til Skattekontoen den vej.

Jeg mener at man på skat.dk kan finde de data lønsystemet har sendt til eIndkomst, og det skal selvfølgelig 100% matche de tal du finder på lønsedlerne.

vh Steffen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad jeg ikke husker er, at om de fremkommer på skattekonto før de er forfaldne - det tror jeg ikke - og hvis dit system er sat til at nettoløn sendes til lønmodtager og a skat og am bidrag trækkes fra din tilmeldte konto - så ser du ikke trækket før det sker -den 20. i måneden efter normalt, som jeg husker det - vist som skyldig og betalt på samme dag

tallet til bogholderiet skal du kunne trække fra dit lønsystem med hver lønbogføring - nogen gange som ET andre gang bedre som A skat og AM bidrag i hver sin konto med samme dato - og ofte kan du jo få auto overførsel fra lønsystem til bogholderi 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)