Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring i anvendelse af bygning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i gang me start en e-handles virksomhed, og har bruge for hjælp til ændring af erhverv. Jeg har fundet en bygning som tidligere har været anvendt til autoværksted men skal have det ændret til lager til fødevare. 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv lige at læs denne igen:


Esai19:
Jeg har fundet en bygning som tidligere har været anvendt til autoværksted men skal have det ændret til lager til fødevare. 

Jeg mener du skal finde noget andet. Af hensyn til Fødevarestyrelsen mv.

Der er kæmpe rengøring og alt andet. Der har været olier, bremsevæsker, bremserengørings midler. Hvad er der tabt på gulvet! Og har lavet plamager?

Men tag en snak med Fødevarestyrelsen, som nok kan guide dig helt igennem, hvad du skal gøre og ikke gøre.

Tilmeldt 27. Dec 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

har snakket med fødevarestyrlsen, fik af vide at der ikke er noget galt med bruge det til fødevare, såfremt det bliver regjort. Men skal have det godkent af kommunen.  

Tilmeldt 27. Dec 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Opfølgning!

Man skal gå ind på bygogmiloe.dk og udfylde en ansøgning "Landbrug, industri og lagerbygninger i en etage" og send det til kommunen. 

mvh.

Esai 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Esai19:
har snakket med fødevarestyrlsen, fik af vide at der ikke er noget galt med bruge det til fødevare, såfremt det bliver regjort.

Helt fint.

Så kan jeg vende den om: Vil du selv købe fødevarer, hvis de har været opbevaret sådan et sted. Du har jo set det.

Har Fødevarekontrollen set dem?. Jeg ved et firma, der ville lave mad, hvor der havde været elektrofirma. Det krævede den kæmpe store rengøring, nye klinker osv. De fandt så et nedlagt bageri. Der var det kun rengøring efter 3 ugers lukning.

Tilmeldt 27. Dec 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg helt med på. Men jeg skal jo ikke producere fødevare. Det er jo et lager, har også sendt ansøgning til kommunen osv. Hvis det ikke lever op til det krav og hygiegne, så få jeg et afslag også må jeg finde en anden lokale eller gør hvad der skal til. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)