Hej Er der nogen, der har en Verifone Carbon 5-betalingsterminal med Mobile Pay aktiveret? Det er en helt ny terminal, og jeg har ikke set den i andre butikker end hos mig selv. Jeg har et seriøst problem: Z-rapporterne fra teminalen inkluderet ikke MObile Pay betalinger - der er sammentælling på alle andre kort, men ikke Mobile Pay (som terminalen understøtter). Det betyder, at sammentællingen af transaktioner på terminalen ikke stemmer. Jeg har kontaktet Verifone adskillige gange, men lige lidt hjælper det. Senest fik jeg svar fra supporten: MObile Pay er en lille spiller, så derfor er der ikke udviklet API til den. Problemet er, at jeg jo ikke kan dokumentere dagens transaktioner og dermed heller ikke afstemme kassen med betalinger og dermed heller ikke med overførsler af betalinger til banken. Så synes jeg jo ikke at bogføringsloven er overholdt. Jeg har forsøgt at få Verifone til at tage terminalen tilbage, og bytte den med en, der virker, og det er som at slå i en dyne. Er der andre, der har haft problemet? Hvad har I gjort, og er der gode anbefalinger til,l hvordan jeg kommer videre? MVH |
Verifone Carbon5-terminal - Mobile Pay
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Kirsten www.kirstensquiltshop.dk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)