Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til abonnementsløsning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hjemmesiden Find bureau ideen er at tilbyde abonnement løsning hvor virksomheder inden for bestemte kategorier kan få henvendelser på mail

Jeg har tænkt lidt på at starte ud med PayPal som abonnement løsning
Når jeg har snakket med virksomheden som ønsker at være partner sender jeg en mail med den abonnement løsning
De ønsker men jeg vil høre om der er nogen der har en ide til hvad ellers kan gøre til at starte med nogen ideer??
På et tidspunkt vil jeg selvfølgelig have det integreret på hjemmesiden

Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 554
Fra  Multi-Regnskab ApS Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I den simple ende, så er der nogle bogføringsprogrammer som kan automatisere den del af opgaven med at danne nye fakturaer i abonnements-model.

I den mere ambitiøse ende, så er der f.eks. danske Fenerum

Og sikkert mange, mange flere.

vh Steffen

Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej steffen tak for dit svar jeg kan se at Dinero regnskabsprogram også har abonnement løsning som man kan lave jeg vil lige høre kender du et godt plugin til hvis man skal have lavet en liste over alle dem der er med på abonnement løsningen på min hjemmeside

Fra Hinnerup
Tilmeldt 6. Nov 21
Indlæg ialt: 1
Fra  Musicality Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har abonnement på vores site - https://musicality.academy. Det afvikles 2 gange i døgnet som et cron job (et timerjob). Det kræver man har en betalingsordning med abonnementsmulighed hos en betalingsgateway - f.eks. hos Bambora eller Nets. Det kræver også noget halvavanceret programmering, men at afvikle det i hånden er alt for tungt.

Tilmeldt 9. Mar 21
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Madsen

Her kan du læse mere om hvordan abonnementsbetaling sættes op hos Bambora:

http://epay.bambora.com/da/recurring

Forhåbentlig kan det give lidt indsigt i hvordan sådan noget fungerer. Jeg håber du finder en god løsning.

UnikPlakat.dk | Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet. Vi laver alt selv.

Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 05:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen Det vil jeg kigge på

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)