Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift fra Enkeltmandsvirksomhed til Aps og behold samme bankkonto

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 21
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Jeg står og skal til at skifte fra en enkeltmandsvirksomhed til Aps. Jeg har for nogle måneder siden oprettet en bankkonto ved Lunar. Det kostede 2500 kr. og selv om det ikke vil være jordens undergang, vil jeg gerne kunne bruge samme bankkonto i det "nye" selskab så jeg slipper for at betale to gange. Er det muligt?

Og kender nogle af Jer en god og billig måde at omdanne enkeltmandsvirksomhed til Aps? Der er få udgifter i selskabet og jeg har lige faktureret min første kunde for 50.000.
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Så længe det kun er dig der er ansat i firmaet burde du kunne beholde din Solo konto hos Lunar - men skriv da til dem og hør hvad de siger.

Det må jo være billigst selv at omdanne firmaet til et Aps Du skal bare bruge en garanti på at du har de 40000kr til startkapital eller værdier der tilsvarer det.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 31. Oct 21
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svar. Jeg sender dem en mail. Angående det selv at stå for oprettelsen af Aps og skyde det gamle firma derover i, er der så noget man skal være opmærksom på?
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46433
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

oscarorellana:
Hej. Jeg står og skal til at skifte fra en enkeltmandsvirksomhed til Aps. Jeg har for nogle måneder siden oprettet en bankkonto ved Lunar. Det kostede 2500 kr. og selv om det ikke vil være jordens undergang, vil jeg gerne kunne bruge samme bankkonto i det "nye" selskab så jeg slipper for at betale to gange. Er det muligt?

Spørg - dem OM de skulle ville give special pris eller 0 -  men formentlig ikke- da de skal køre en helt ny KYC/hvidvask/selskabsdokumentation for nyt CVR nummer

Det gælder alt, alle aftaler - betalingsløsninger, kontrakter osv

Det kan du kun gøre, ved at få en revisor til attestere kapitalen - ikke at der er 50 t i banken, men at der er fri beskatte kapital tilbinding på 50.000 kr - så du skal via aut revisor for erklæring til skattefri omdannelse. Der er div stifteselskaber men hvis det blot er denne erklæring om kapitalen, så skal de - i alle fald sætte en aut revisor på

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. Nov 17
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er lidt nysgerrig- skulle du virkelig betale 2500 kr for ar oprette en erhvervskonto? Er der flere muligheder hos dem eller det var det billigste som enkeltmandsvirksomhed ? 
Jeg søger selv en bank for at oprette erhvervskonto

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Brørup
Tilmeldt 10. Sep 21
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Coffee first:

Jeg er lidt nysgerrig- skulle du virkelig betale 2500 kr for ar oprette en erhvervskonto? Er der flere muligheder hos dem eller det var det billigste som enkeltmandsvirksomhed ? 
Jeg søger selv en bank for at oprette erhvervskonto

Det er ca. 2500 om året - Og det er deres billigste løsning. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)