Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bolig søges i København og omegn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske ikke verdens mest oplagte sted at søge bolig, men what the heck, man kan jo lige så godt prøve.

Da min nuværende møgbillige bolig desværre er blevet opsagt, er jeg på jagt efter en ny relativt tæt på København K. Da økonomien er stram (man er vel iværksætter :)), søger jeg specifikt et værelse, ikke en lejlighed eller lign., med mindre lejen kan holdes på 3000 alt inkl., hvilket nok er relativt utopisk at ønske. ;)

Ønsker: Min. 15 kvm, max. 3000 kr/mnd. alt inkl., gerne i København Ø/V/N/K/S (Amager) eller på Frederiksberg. Jeg vil helst ikke mere end 5 km fra centrum, men får jeg det rette tilbud, er jeg ret fleksibel.
Jeg er boligløs pr. 1/5, men jeg kan flytte i morgen, hvis det skulle være nødvendigt. :)

Om mig: Jeg er en ung mand på 24 uden andre laster end min computer, mit arbejde og min kæreste, der studerer medicin i Odense. Jeg har en stabil indtægt i mit faste arbejde for it-virksomheden TBWA\PLAY og i min fritid roder jeg med at drive eget firma, GMTA ApS, som jeg har stiftet med to gode venner.
Yderligere info kan findes på mit website, mcnally.dk.

Jeg kan kontaktes pr. e-mail (david at gmta dot info) eller telefon (2679 0109) døgnet rundt. :)

Send gerne beskeden til venner og bekendte, som skulle søge en lejer. Jeg er ikke desperat (endnu), men jo før jeg kan få en afklaring på situationen, jo bedre.
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

har du fundet noget?? hehe...

Well, jeg flyttede hjemmefra sidste lørdag, flyttede hjem igen meget hurtigt... Jeg nåede at flytte hjemmefra og hjem igen på en halv time... Næste gang flytter jeg IKKE ind hos en fyr, og jeg søger IKKE på nettet... Damn en masse klamme ''tilbud'' man får, men okai, du er jo også en fyr sååå...
 
Men 3000 pr måned alt inkl er da langt fra umuligt? ;-)
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/17/2006 7:34:04 PM
Forfatter: elena malou

har du fundet noget?? hehe...


Det har jeg faktisk nu. Jeg flytter i begyndelsen af april. :)

Dato: 3/17/2006 7:34:04 PM
Forfatter: elena malou
Well, jeg flyttede hjemmefra sidste lørdag, flyttede hjem igen meget hurtigt... Jeg nåede at flytte hjemmefra og hjem igen på en halv time... Næste gang flytter jeg IKKE ind hos en fyr, og jeg søger IKKE på nettet... Damn en masse klamme 'tilbud' man får, men okai, du er jo også en fyr sååå...

Hehe - det kan jeg af en eller anden grund godt forestille mig. Så sent som i forgårs blev jeg ringet op af en, der havde set min annonce på dba.dk. Han lød godt nok som om han var høj på både det ene og det andet, så jeg pakkede pænt nej tak. ;)

Dato: 3/17/2006 7:34:04 PM
Forfatter: elena malou
Men 3000 pr måned alt inkl er da langt fra umuligt? ;-)

Nej, det var absolut muligt. Jeg endte med 18 kvm 1 km fra hovedbanegården til 3200 alt inkl. :)
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 

[/QUOTE] Hehe - det kan jeg af en eller anden grund godt forestille mig. Så sent som i forgårs blev jeg ringet op af en, der havde set min annonce på dba.dk. Han lød godt nok som om han var høj på både det ene og det andet, så jeg pakkede pænt nej tak. ;) [QUOTE]

*G* Jaaa, snakkede også med en som lød som om han havde en bombe i hatten...
En anden fyr sagde "Hvis du går i bad med døren åben, behøver du ikke at betale depositum"....
Så despraret er jeg heller ikke ;-)
Men jeg er glad for du fandt noget.... Jeg er på farten igen... tror måske jeg er ved at være heldig... Det godt nok en fyr på 33, og okay, det var fra en annonce på nettet... Men denne gang bliver det kort og kontant, ikke mere "la os drikke kaffe" ... hehe... (drikker ikke kaffe - ikke godt for tænderne)..
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)