Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af flyttefirma

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Jun 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, jeg er ved at undersøge, hvad det kraver at opstarte et flyttefirma. CVR nummeret er under behandling og der er lavet et 12 måneds budget
Jeg kan se at man skal have godsmandsbevis, jeg har så lige hørt fra en, at en tilladelse også koster penge. Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde det inde på færdselsstyrelsen hvor meget det koster. Jeg starter helt fra nul. Hvis nogen kender til hvor meget prisen ca. er bare for at kunne starte, ville det være super fedt! Hav en rigtig dejlig dag. Mvh Sebastian

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian,

Hvilke poster har du i dit budget, som du kan se af fremtidige omkostninger. Samt hvor mange opgaver du skal have før du kan få det til at løbe rundt.

Jeg tager gerne en uforpligtende snak hvis der er.

Med venlig hilsen
Mathias

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 25. Jun 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Mathias, jeg vil vende tilbage hvis det bliver aktuelt :)

Fra København
Tilmeldt 25. Jun 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, jeg har været inde og tjek ang. beviset, men jeg hørt at en tilladelse derefter fra færdselsstyrelsen også koster noget tilsvarende det beløb. Jeg kan ikke finde det og tænke om der var andre selvstændig vognmænd, der kendte til starts udgifter/tilladelser. Du skal i hvert fald have tak, for at du gad og spare og bruge din tid, det sætter jeg pris på :)

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske svaret kan findes her: https://www.varebilskrav.dk/

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)