Hej Alle. Vi er nogle der er gået sammen om at lave et forårsmarked med brugskunst, naturcremer, blomster og en masse andet hyggelige kvindeting. Vi har lejet et lokale i Ballerup der ligger meget centralt. Da der er 2 der er sprunget fra her i sidste øjeblik, så søger vi efter nogen der kunne være interesseret i at leje en stand. ca. 3x3 meter. Vi har 2 stande der er ledige. Det skulle gerne være med nogle varer der matcher vores. Gerne børne/ dametøj men ikke brugskunst for det har vi så rigeligt af. Det skal ikke være loppe/kræmmermarkeds varer.Men gerne hvis du ligge inde med et restparti af den ene eller anden form, som du kan se en mulighed for at få fyret af. Helst kvindeting. Det kommer til at løbe af stablen weekenden 22-24 marts i påsken den 29/30 marts og 5/6 april. Åbningstiden vil være 12.00-17.00 alle dage. Hvis du er interesseret så send mig en mail. Så kan du få de sidste detaljer mht. pris osv. Jeg glæder mig til at høre fra dig. Mange glade forårshilsner fra Karina Sølvsten Venus-naturlig kropspleje.
|
Stand udlejes
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)