Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

seo google optimering findes der ikke serøse firmaer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

vi har en webshop og har brugt et optimering firma. MeEN er ikke tilfreds med den måde de arbejder på.

Vi har ikke den store forstand på optimering, men alt andet jeg har arbejdet med i mit liv har jeg altid skulle documtere alt hvad jeg udførte for kunden.

Hvorfor kan man ikke finde et SEO firma der er seiøs med hvad de klaver for kunden og ikke bare man absolut skal binde sig i en periode og hvis man ikke ønsker dem mere så mister man alt der er opbygget på Google?

Håber at høre fra jer :-)

God Dag

Capau

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Får du resultater? Hvis ja, så kan du glæde dig over at det virker. 

Ift. at du ikke er med i loopet - hvad var aftalen? Har i en klar aftale om at de værd måned dokumenterer hvad timerne er brugt på, hvilke links de køber etc?

Det er vel lidt at smide eller bureauer ind under bussen med sådanne et indlæg. Der findes jo et hav af forskellige bureauer som absolut gør deres bedste og er i stand til at opfylde deres kontraktmæssige aftaler. Omvendt skriver du også at du ikke ved særligt meget om selve optimeringsdelen, så ville det give mening at have dig med indeover alt hvad der sker, hvis du alligevel ikke forstår hvad der sker, hvorfor de gør og hvad det gavner?

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Bureauernes seriøsitet begrænses af at de ikke reelt ved hvordan Googles algoritme fungerer, og de ved slet ikke hvordan den virker i morgen. Alt hvad de laver i dag kan være virkningsløst, ja endda skadeligt i morgen.

Nu ved jeg ikke hvad du har fået lavet, men onsite SEO mister du jo aldrig. Offsite SEO må de heller ikke fjerne med mindre det er aftalt.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Capau,

Nogen gange er bureauer ikke de bedste og derfor vil jeg anbefale dig at finde en person som driver sin virksomhed selv da de tit og ofte er bedre at få etableret et stærkt samarbejde på benene 🙂

Men prøv og tag fat I Jonaz Lund fra LS-vision ApS han er super dygtig og meget passioneret indenfor området.

Med venlig hilsen 

Mathias 

Tilmeldt 22. Sep 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Capau,

Det er lige præcis sådan jeg arbejder med SEO og Google Ads. Jeg dokumentere alt jeg laver, mere specifikt så aftaler jeg præcist hvad jeg laver før vi går igang og før du siger ja til et samarbejde, så du netop ved hvad dine penge går til og hvad strategien er.

Jeg har ingen bindingsperiode og mine kunder har snart været hos mig i 2.5 år, af ren og skær tilfredshed med arbejdet.
Og hvis du en dag ønsker at stoppe samarbejdet, så sørger jeg for at du kommer godt videre til næste person eller at du får pauset ordentligt.

Du er velkommen til at ringe på 23 93 48 74 eller skrive en mail til Jonas(Snabel-a)LS-Vision.dk

Mvh.

Jonas Lund

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Capau

Nu sidder jeg ikke selv og tilbyder SEO arbejde, men faldt over virksomeheden SETION.DK og har haft en dialog kørende med dem. Prøv at tjekke dem ud. De virker legit. En ting du skal tage med dig er, at du skal læse kontrakterne du underskriver igennem i fremtiden, og være mere præcis når du søger SEO arbejde, så du får nogen der rapporterer til dig ordentligt. Hvad er din hjemmesiden url hvis man må spørge? Kan komme med nogle gratis organiske tips:)

Vh. Oscar

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)