Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhedsbeskatning

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Tilbage i 2000 stiftede jeg sammen med en makker et I/S som i 2003 havde et stort underskud.
Det blev reddet vha af virksomhedsbekatningsloven.
I 2005 træder jeg ud af firmaet og det bliver efterfølgende ændret til et A/S
Siden har min revisor insiteret på at jeg er nødt til at have et registreret firma for ikke at der udløses en i dette tilfælde personlig skat i størrelses orden 300-400 tusinde kroner. Så dette betaler jer så 6500 kr pr år for at jeg har et firma regnskab via Revisor som reelt ingen aktivitet har.
Jeg har haft firma siden 2005 der var aktivt men gik konkurs med det sidste i 2016.

Er der virkelig ingen vej ud af den virksomhedsbeskat - man kan sige at det jo er min makker der fik glæde af det... og jeg fik ingen kompentation for det.( egen fejl)...
En håbefuld sjæl

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man ikke svare på ud fra det
Jeg går ud fra du forsætter som personlig virksomhed ved at din makker er trådt ud eller kører VSO selv alene siden muligvis netop for at kunne køre udskudt skat for dig videre - men det rimer så ikke helt med resten du skriver

Jeg ville - enten tro på min revisor, hvis denne var autoriseret revisor - eller bede om en second opinion fra en aut revisor -  men med mange flere oplysninger til denne

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)