Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ny start

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Sep 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej med jer alle sammen jeg har brug for en håndsrækning. I forbindelse med en ny start på et nyt kapitel i mit liv, har jeg mod på at lære det jeg ikke kan finde ud af, og viljen til at benytte den viden jeg har til at komme videre i mit liv. Efter en længere periode i fængsel har jeg lyst til noget andet end det jeg altid oplever i forbindelse med job og uddannelse, jeg håber der er en her inde, der har lyst til at give mig en chance til at få styr på mit arbejdesliv.
Tilmeldt 8. Sep 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære R
Jeg har med interesse læst din annonce
På hjemmesiden og vil gerne drøfte nogen
Muligheder me dig.
Jeg har nogen spanske venner, der har etableret setups i Polen hvor de mandskabsudlejning
Fra og et engrossalg af fødevarer fra England af.

De har længe ledt efter en kompetent person
Der har lidt kendskab til byggebranchen og kan møde op og repræsenterer selskabet på diverse
Byggepladser kan man etablere nogen salgsaftale
Er der mulighed for yderligere kommission fra arbejdsgiver
I forhold til engroshandel vil de gerne ind hos Salling group og Coop koncernen som leverandør
Her skal man være innovativ og kunne få presset
Selskabets produkter ind i sortimentet.

Jeg ved ik om din baggrund og overhovedet er noget for dig. Vi vil gerne give dig en chance på 2 måneder hvor vi kan prøve hinanden af.

Under denne periode skal du præsentere selskaberne ud ad til I forhold til eksisterende kunder, kommende kunder der skal opsøges , banker samt revisorer med videre.

Under prøomvetiden kan du få udbetalt et fast honorar om måneden. Munder det yd i noget
langsigtet kan vi kigge på noget indbygget bonus
Der både der tager højde for den stigende omsætning og overskud

Har selv det et forsøg men jeg er hæmmet af en tarmsygdom og har fået en stomipose
Det er en stor omvæltning for mig og min familie
Hvorfor jeg har valgt og hjælpe mine venner i gang
Med en ny energisk person, der forhåbentlig kan få dem op og køre igen

Hvis dette er interessant så skriv endeligt til mig.

Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 54
Fra  Con São Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey! Super fedt at du er åben for nye muligheder, og ønsker at søge nye oplevelser og gå mod nye veje. En af de bedste idéer jeg lige kan komme på, er at give det et skud med et af de mange forløb, som ligger derude. Blandt andet sådan noget som Kasper Knudsens forløb, hvor du kan blive selvstændig "markedsføringskonsulent" (vil jeg kalde det). Eller f.eks. Magnus Lunds forløb, hvor du lærer at bygge en dropshipping webshop op fra bunden, og starte rigtig billigt (300 kroner mener jeg det er). 

Som jeg ser det er der i det hele taget mange muligheder, og super spændende oplevelser i vente med de forskellige forløb.

Det er i hvertfald en idé, hvis du ønsker selv at starte noget op! :-)

Kunne være fedt at følge med i din rejse - bliver det en mulighed?

Tilmeldt 8. Sep 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder som en god ide jeg skal bruge min weekend på at undersøge det nærmere tusind tak for din henvendelse
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)