Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ledig, selvstændig, dagpenge, supplerende dagpenge eller.....

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for et klogt hoved eller bare lidt input, da mine sikringer lidt er brændt sammen.

Meget kort historie lige for forståelsens skyld.

Har været ledig i en længere periode (tak Corona).
Tænkte, nu vil jeg være selvstændig og fik kontakt til en håndfuld virksomheder som gerne ville samarbejde med mig.
Samtidig kom der så et jobtilbud som jeg sagde ja til, tænkte fint, så kan det selvstændige være bibeskæftigelse og lidt ekstra penge.
Så fandt virksomheden og jeg ud af at vi ikke skulle arbejde sammen og er så fritstillet med kort varsel.
Så nu ser jeg ind i en arbejdsløshedsperiode igen (sat...)
De kunder der er på de selvstændige del, er ikke nok til at kunne oppebære en løn der er behov for for at holde privatlivets hjule i gang for nuværende.

Men hvad så nu?

Der er evt. mulighed for at blive ansat i en af de virksomheder der gerne ville arbejde med mig som selvstændig, men ikke på fuld tid (37,5)

Men hvad er den smarte vej for lige om lidt skal jeg komme med et udspil til virksomheden i forhold til hvordan jeg ser et samarbejde og prissætning?

Skal jeg køre det hele som selvstændig og fakturerer time for time (lidt ala en selvstændig bogholder)

Skal jeg køre det hele som selvstændig og tage et fuldt projektbeløb for et samlet arbejde. Lade virksomheden betale mig løn af overskudet?

Blive ansat i virksomheden med evt. 2 dage om ugen og få suppleret op med dagpenge og så håbe der på sigt kommer nok i det selvstændige.

Eller er der en helt anden løsning som jeg bare ikke ser for frustrationer?

Gør mig gerne klogere...

Regards  Fresno....

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)