Hej med jer Jeg skal åbne en café sidst på året og overvejer, om jeg skal rode med Dinero selv eller benytte et koncept som f.eks. ebogholderen.dk - hvor alle bilag scannes ind via app, og der fremsendes en kasserapport 1x md. Jeg skal jo under alle omstændigheder have bistand til årsregnskab, og når ebogholderen har det med i prisen, har jeg svært ved at se, hvorfor jeg selv skulle rode med regnskabet. Men vil gerne høre jeres erfaringer/holdninger. På forhånd stor tak. Mvh. ibeniza |
Jeg følger også lige med på denne tråd...,
jeg har Dinero pt - og selvom det er ok vil det naturligvis altid være nemmere med en service som ebogholderen.dk- det springende punkt er jo antallet af bilag, 10 kr. per bilag - jeg ved ikke for at være ærlig hvor meget der kræves bilag for - alt? i såfald bliver det en dyr fornøjelsen, hvis du skal betale 10 kr. hvis en kunde kommer ind og køber en kop kaffe - men igen - jeg ved ikke om man kan samle flere køb/faktura til ét bilag.