Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af platform.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg skal til at starte en webshop, hvor jeg har eget lager. Jeg har kigget rigtig meget rundt for at finde det rigtige setup, men har svært ved den endelige beslutning.
Som nu er har jeg kigget på WIX, one.com og shopify. WIX er jeg gået lidt fra igen siden integrering til danske, EU kunder ikke passer så godt. Jeg har købt domæne fra godaddy, så det er på plads.
Jeg kommer til at købe varer fra USA til eget lager og sælge i EU. Shoppen bliver lidt af et hobby projekt, så jeg skyder efter en lav start kapital.

Så jeg sidder nu med et par beslutninger som jeg allerede har undersøgt rimelige grundigt, men ville gerne høre hvilke løsninger andre vælger, og muligvis få lidt inspiration.
Webshop platform: Shopify eller One.com
Shipping: Shipmondo
Bogføring: Dinero (har meget lidt kendskab til det)

Hvad ville i vælge ?


Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville personligt vælge Woocommerce som er en Wordpress udvidelse. 

Men det skyldes at jeg er lidt mere teknisk anlagt end de fleste, (Er pythonista) Nu kender jeg ikke rigtig til one.com Webshop Modul,, men har kun hørt godt om shopify platformen. Så umiddelbart ville jeg selv vælge Shopify hvis jeg skulle have noget op at køre hurtigt. 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Umuligt at svare på uden en ordentlig kravspecifikation.

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der bliver skrevet i tråden. Uden at kende dine specifikke krav er det helt umuligt at komme med et realistisk bud uden det bliver præget af personlige holdninger. 

Personligt ville jeg starte op i Shopify og bruge eksempelvis Shipmondo, Bambora/Epay, Dinero/Billy finans og købe domænet hos One/Simply. 

Wix skal du aldrig bygge med. Det er virkelig ikke særligt godt i længden. Hvis du har mod på selv at skulle opsætte en del og finde på løsningerne frem for at tage den nemme vej, så er WordPress med WooCoomerce også en fin løsning. Min erfaring er dog at den kræver mere arbejde at få op og stå fremfor en Shopify som hurtigt er køreklar.

Men igen... uden en deltajeret oversigt over dine krav og forventninger til de forskellige ting er det nærmest umuligt at vejlede uden, at det bliver et spørgsmål om personlige preferencer og en popularitetsundersøgelse af programmer.

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liquidsmoke (lyder som et GTA 5 navn)

Her er hvad du gør: Opretter dig på Shopify og køber et tema til 1000 kr. BUM. Så behøver du ikke hyre ekstern hjælp med hvad jeg formoder er et mindre budget:)

Vh. Oscar

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)