Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lovgivning ved salg til dk/eu fra udenlandsk firma

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 05:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ejer et firma i Hong Kong og bor selv i Kina.  Jeg skal til at oprette en webshop igennem mit Hkg firma, og har brug for lidt ekspertise inden for lovgivningen.

-Jeg onsker at sende varere jeg skal saelge worldwide, men hvordan er jeg stillet med salg til DK / EU.  Er det paagaeldende lands koebelov som goer sig gaeldene  eller er det den garanti og returret jeg onsker at give mine kunder.  ?   

Jeg opretter min shop paa et  .com  domaene.    Hvis jeg ogsaa opretter et feks  .DK og et .DE  , men samtidig goer opmaeksom paa at det er et udelandsk firma kunden handler med, hvordan er jeg saa stillet og har det overhovedet nogen indflydelse ?

- Til sidst ,  hvis jeg paa min . com  webshop  tilbyder sprog paa dansk eller andet end engelsk hvad saa.  Vil det blive set paa som vaerende rettet mod det enkelte lands og dermed dennes koebelov  ?

Haaber at nogle af i kloge hoveder kan svare paa ovenstaende

Hilsen

Olsen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:54

Hvem handler du med b2b eller b2c?

Tilmeldt 5. Oct 07
Skrevet kl. 12:45

Det er b2c

Tilmeldt 5. Oct 07
Skrevet kl. 13:54

Hej

Er der ikke nogle som kan svarer paa dette  ?    Kan jeg oprette min shop paa et .dk   uden at skulle give samme koebsbetingelser som et dansk firma skal   (  naar jeg gentagne gange goer kunderne opmaerksom paa at det er et udenlandsk firma og salg sker uden told % moms betalt )

Haaber paa svar

Hilsen

Olsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)