Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad er det bedste "Call to action" for jer?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

for at kunderne gennemfører handlen straks i stedet for at de surfer videre.. Stick out tongue

Når jeg selv surfer rundt, har jeg lagt mærke til at den med 10 procent rabat for første køb, er ret populær. 

Er der andre ideer?

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan jo bruge diverse budskaber som: fri fragt, hurtig levering 1-2 dage, prismatch etc. - Disse kan være indikatorer på hvad kunden får ved at handle ved dig. 

De 10 % du omtaler kan være eksempelvis ved tilmelding af nyhedsbrev eller en pop-up ved/før exit med 10 % på køb. Personligt er jeg ikke meget for at give %-'er væk til højre og venstre blot for at få en ordre. Du er først og fremmest nødt til at have et produkt eller flere som kan på avanchen kan holde til at blive skåret 10% i fortjenesten konstant. Derudover skal du gøre op med dig selv om de 10 % gælder alle priser, eller blot ikke nedsatte priser. Det kan potentielt blive endnu dyrere for dig at få en ordre igennem.

Du kunne også overveje at gå i en helt anden retning hvor du beder nogen om at undersøge dit website. Er den nem at navigere rundt i, giver strukturen mening for den almene bruger, er check-out nemt, tilbyder du et naturligt flow samt gode betalingsmuligheder etc. Hvis dit website er ringe strikket sammen, så kan den lave konvertering, så kan en gennemgang samt optimeringsrunde ofte hjælpe en smule.

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej J Pedersen,

Aldrig, aldrig, aldrig "læs mere". Det med 10% rabat kalder man et ethical bribe. Den er i min optik ret sløj. I stedet prøv at experimenter med "fri fragt for over x" eller helt op til 40% rabat på specifikke varer. Hop ind på Amazons hjemmeside og studer hvad de gør. F.eks. streger de priserne ud med en vandret steg i stedet for et kryds eller en lodret steg, fordi de har testet det. Hop ind på sites fra Tai Lopez også. Han er sindsyg til det. Har taget mange kurser fra ham.

Vh. Oscar

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)