Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny lille webshop - men hvilken løsning er god for mig?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 30. Aug 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til at starte en ny lille webshop og er i tvivl om hvilken løsning jeg skal vælge. 

Det skal helst kræve så lidt arbejde som muligt at komme i gang med siden så jeg kan fokusere på at sælge. 

Der kommer til at være max. 50 produkter, men i starten kun et par stykker.

Jeg er tidligere softwareudvikler så jeg kan godt overskue det tekniske og det gør ikke noget der er nogle enkelte tekniske komplikationer, det skal bare ikke være super tidskrævende på den front. 

Siden skal indeholde:

* Kunden skal kunne vælge shipping-muligheder i Danmark

* Betaling med kreditkort og mobilepay

* Det skal være en standard løsning - så ikke noget hjemmebyg

Det behøver ikke være en stor langtidsholdbar løsning. Målet er at komme billigt og hurtigt i gang og stadig have dansk shipping og kreditkort/mobilepay

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt ville jeg vælge Shopify hvis jeg skulle starte en mindre webshop. Her får du et køreklart system, hvortil du kan købe et tema og tilpasse din shop. Derudover har du mulighed for at integrere alverden apps til eksempelvis økonomi, email marketing, betalingsløsning og/eller shipping etc.

Du giver så vidt jeg husker et månedlig fee samt et fixed %-sats af din ordreværdi. Dem jeg kender der har opsat noget gennem dette siger det er alle pengene værd mod hvor let det er at drive og arbejde i.

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Baltzersen:
Jeg er tidligere softwareudvikler