Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde med affiliate marketing - Jeg udvikler, du skriver

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 22. May 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har de sidste par år, forsøgt mig med affiliate marketing, som et lille sideprojekt.

Jeg satte første side op d. 1 april 2020, og har nu 2 projekter.

Jeg har tjent en mindre skilling (>10.000 kr), men har bestemt en tro på, at det kunne blive meget større.

Min interesse ligger i udviklingen. Jeg arbejder til dagligt fuldtid som it-udvikler.

Interessen er opstået af, at jeg efterhånden har fundet et hav af hjemmesider, der tjener mange(!) penge på affiliate,

selvom hjemmesiden bestemt ikke er noget at råbe hurra for.

Min udfordring ligger i SEO. Det har ikke min interesse.

Jeg er godt med det tekniske SEO, såsom meta, hastighed, osv osv.

Men content writing, blog post osv, er her jeg står af. Jeg løber alt for hurtigt træt i det.

Kunne du have lyst til at gøre et forsøg med mig, hvor vi sammen udvikler affiliate sider (måske kun 1, som så fungerer rigtig godt),

hvor du kun skal tænke SEO/Content writing? Så vil jeg stå for alt det tekniske. Det koster ikke noget at komme i gang,

og jeg forventer ikke den helt store indsats. Tanken er et forsøg på en sideskilling, men hvem ved - måske det kan blive til mere over tid.

Du er meget velkommen til at kontakte mig her på Amino, for at høre mere.

Tilmeldt 8. Apr 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Jeg har med interesse læst dit opslag, og tænker jeg har en profil der matcher dine ønsker. Jeg har i de sidste syv år arbejdet fuldtid som freelance oversætter og tekstforfatter og har skrevet SEO/Content writing i en lang række forskellige genre. Du er velkommen til at besøge min hjemmesider Danixy.com og workingvikings.com

De bedste hilsner

Morten

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)