Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken forretning kan man drive i hele verden. Hvilke invisteringer kan man have i hele verden.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 21
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hvilken forretning kan man drive i hele verden. Hvilke invisteringer kan man have i hele verden. 

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger du inspiration til et skoleprojekt?

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

jeg håber, din profil snart vil blive lukket.

Fatter ikke, at mange hopper på det, hvad du skriver.

Tilmeldt 14. Jun 21
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja blandt andet 

Tilmeldt 14. Jun 21
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Min profil skal overhovedet ikke lukkes og hvad er det det jeg skriver er et oprindeligt spoergsmaal det er det der er meningen herinde

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

En ”invistering”  du kan bruge i hele verden er en uddannelse. At dømme efter dit sprog og niveauet af naivitet i dine spørgsmål, vil jeg tippe at du går i 5. klasse. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Hej Glokke

Glokke:

Min profil skal overhovedet ikke lukkes og hvad er det det jeg skriver er et oprindeligt spoergsmaal det er det der er meningen herinde

Jeg har været igennem dine indlæg og ryddet op, du har lavet mange enslydende opslag i stil med "Hvordan bliver jeg/X rig", det er ikke givende for debatten at stille samme spørgsmål flere gange, slet ikke når der svares fint i den første tråd.

Jeg har slettet de "ekstra" tråde du har oprettet og vil bede dig om at holde "Hvordan bliver jeg rig" debatten til den oprindelige tråd.

Mht. til "meningen herinde" så er Amino et debatforum, hvor iværksættere hjælper hinanden og debatterer iværksætterrelaterede emner, så deltag endelig i debatten herinde - gerne med mere end oprettelse at tråde med "hvordan bliver jeg rig" spørgsmål.

Læs evt. "Kom godt igang på Amino" hvor "meningen herinde" beskrives fint.

De bedste hilsener
/Brian - Moderator

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:
Jeg har slettet de "ekstra" tråde du har oprettet og vil bede dig om at holde "Hvordan bliver jeg rig" debatten til den oprindelige tråd.

Hvorfor ikke bare låse dem? Jeg undrer mig bare når man se på alt det andet skrald som får lov at leve. Eksempelvis dette indlæg som lige er oprettet https://www.amino.dk/forums/t/313371.aspx

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Nicolai Lundgaard:
Hvorfor ikke bare låse dem?

Det var også en mulighed, mit valg var at slette de pågældende tråde fordi de ikke indeholdt noget af værdi for Aminos brugere.

Nicolai Lundgaard:
Jeg undrer mig bare når man se på alt det andet skrald som får lov at leve

Vi ser ikke alt der sker på Amino, så hvis du falder over indhold du ikke mener lever op til Aminos standard, så brug anmeld-funktionen så bliver vi notificeret og kigger på det.

I det indlæg du henviser til er der tre posts

1. selve spørgsmålet, som kunne være stillet bedre
2. et godt svar, nemlig henvisning til det rigtige forum
3. og så er der et svar der ikke giver trådstarter noget hjælp og ikke har relevans i forhold til trådens emne.

Tråden er låst nu, da trådstarter har fået svar og vi ikke ønsker at tråden støjer med fortsatte sarkastiske kommentarer.

God weekend
/Brian

Tilmeldt 14. Jun 21
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej brian

Okay, tak fordi du forklarer. Vil bare sige at det er fordi jeg er ny paa amino og jeg ved ikke om mine spoergsmaal er normal eller ej altsaa jeg troede det var iorden den slags spoergsmaal jeg havde saa, ok men fortsat god dag:) 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)