Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring / udbredelse af nyt koncept

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jul 21
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino´er

GODE idéer søges til HVORDAN vi udbreder og markedsfører vores nye platform bidaholiday.com - hvor vi har nytænkt måden at booke ferie på, nemlig ved at byde på en auktion, hvor priserne starter meget lavt.

Her er lidt om os:

Bidaholiday.com er en auktionsplatform, hvor du kan gøre en fantastisk handel på dit næste ferieophold. Vi tilbyder last-minute ferieophold til dig, som søger et billigt ferieophold i sidste øjeblik.

Auktionerne på Bidaholiday.com, består af ferieophold, der “bortauktioneres” til billige priser. Som udlejer/udbyder af din feriebolig på auktion, får du ekstra udlejning, nye kunder og unik og effektiv markedsføring.

For vores udlejere er vores mission, at alle udlejere får den maksimale leje af deres sommerhuse og dermed den optimale økonomi.

Alt i alt win win for udlejer og lejer.





Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Step nr. 1 - sørg for at jeres hjemmeside virker. Det er ikke muligt at komme forbi jeres pop-up på siden.

Tilmeldt 19. Jul 21
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Blomse, tak for svar. Siden virker, du får blot lidt informationer første gang du logger ind på siden. Det er tænkt som en service

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Bidaholiday:

Hej Blomse, tak for svar. Siden virker, du får blot lidt informationer første gang du logger ind på siden. Det er tænkt som en service

 

Lyt nu til brugeroplevelsen i stedet for at gå i forsvar. :-)

God vind.

Hans

Tilmeldt 19. Jul 21
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans, tak for svar - vi er meget lydhør for konstruktiv kritik - det var ikke ment som et forsvar, blot en konstatering. Der arbejdes på sagen. :-)

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Den pop-up jeg mener er den her: https://imgur.com/a/N5mDs4F Den virker ikke på desktop (det er vitterligt umuligt at komme forbi den og ind på siden), men fint på mobil.

Når det kommer til selve markedsføringen af jeres koncept, så handler det først og fremmest om at have et dybt indsigt i jeres kundeadfærd. Hvem er jeres kunder og hvad er deres behov/problem?, hvad går de op i, hvilke kanaler befinder de sig på til dagligt?

Jeres koncept har i sig selv 2 forskellige målgrupper - købere og sælgere. Prøv at sætte jer ned og skrive ned hvad der er vigtigt for dem angående jeres løsning. Ved at i har et dybt indblik i jeres kunder og deres adfærd, så kan i målrette jeres markedsføring langt mere effektivt. 

Herudover, test test og test. Nu har jeg ingen ide om hvad jeres budget er, men når jeg starter noget nyt op, så skaber jeg et overblik over alle de forskellige kanaler som jeg finder relevante (hvor jeg mener min målgruppe er til stede), og tester dem alle af. De kanaler jeg ser det største return on investment der investerer jeg flere penge og mere tid.

I bør overveje at skabe et overblik og se hvordan jeres konkurrenter skaffer kunder, da det er en ret god indikator på, hvor i også bør være.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Blomse:

Det er ikke muligt at komme forbi jeres pop-up på siden.

Virker fint her
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Sørg for at sikkerheden er i top. Der er rigtig mange sikkerhedsforanstaltninger som simpelthen mangler.

Derudover: vær tålmodig, arbejd kontinuerligt på jeres synlighed. Der er ingen genvej til at blive kendt. Kontakt en god Google-/Facebook Ads expert (fx. Jens Gammelgaard fra Kozmonaut i Esbjerg, tlf. 51631732). Lav videoer (af god kvalitet), skriv regelmæssigt på Facebook, og opbyg en følgeskare.

Jeg har indset det også alt for sent. Jeg har haft min virksomhed i Danmark siden 2003, og først i 2019 begyndte jeg at lave regelmæssige opslag på Facebook. Da jeg begyndte med det fik jeg mellem 5-30 eksponeringer pr. opslag, nu når jeg ud til 100-140 mennesker. Stadigvæk ALT, ALT, ALT for lidt, men der er fremgang. Og her taler jeg altså kun om opslag, ikke annoncer, som har en meget højere eksponering. Men det er altså ikke organisk (som det hedder).

Jeg er langt fra ekspert på dette område, så tag ikke mine ord for gode varer: det eneste jeg kan sige med sikkerhed: vær tålmodig. Rom er ikke bygget på én dag.

En tredje ting: Du nævner salgsargumenter og en enkel købsargument. Skift fokus til købsargumenterne. Eller med andre ord: lad være med at nævne "hvad" og "hvordan", før du har ramt både lejernes og udlejernes "hvorfor" i hjertet. Hvad dette "hvorfor" er, er en ting du selv skal finde - men også der gælder: vær tålmodig og lyt til alle interessenter.

Tilmeldt 19. Jul 21
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Mange tak Albert
Tilmeldt 4. Sep 21
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bidaholiday.

Jeg har tjekket jeres platform lidt ud og jeg må sige at jeg tror I har fat i et rigtig godt koncept.

Jeg hjælper til dagligt virksomheder med lige præcis markedsføring på Instagram og Facebook.

Hvis I er friske på at afholde et lille online møde, vil jeg gerne præsentere jer for den strategi som jeg ville benytte mig af, hvis jeg skulle vækste og få ordet om jeres platform spredt.

Lyder det interessant er I mere end velkomne til at kontakte mig på 42801207

Vh,
Martin Stauner
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)