Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

36 måneders binding uden at oplyse det? - Elaftale til en forening (Erhverv)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har idag fået lavet en EL aftale på telefonen til vores forening og jeg kan nu se at der står i min Elaftale at der er en binding på 36 måneder.
Produktet hedder Variabel Erhverv. og jeg kan ikke læse nogle steder hvad det vil koste mig at komme ud af den før tid.

Må de godt lave en så lang bindings periode uden at oplyse det?

Jeg var naiv og troede det max kunne være 6 måneder, skulle have spurgt i telefonen.



Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej hvis man laver en bindingsperiode, skal denne oplyses enten mundligt eller skriftligt, således modparten ved, hvad denne siger ja til.

Så man kan ikke bare lave et tilbud, og bagefter tilføje en binding på xx antal mdr, det skal fremgå klart og tydeligt af den aftale, der indgås, mundtligt såvel som skriftligt.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Den går ikke, det skal du have oplyst og accepteret. 

Jeg laver aldrig endelige aftaler over telefonen, jeg vil have aftalen på tryk før jeg aftaler noget. 

Mail eller skriv til selskabet, at du ikke er forpligtet i så lang en periode, fordi det ikke er aftalt. 

Du bør overveje, om du overhovedet vil have strøm derfra, der er normalt en fortrydelsesperiode ved telefonsalg. 

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)