Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 2. Apr 20
Indlæg ialt: 9
Fra  Dapta IVS Navega ApS Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er ved at have opsat vores hjemmeside og vil gerne have lidt feedback. Specielt på om i forstår hvad vi laver, når i kommer ind på hjemmesiden.

Hjemmesiden er: https://dapta.dk/

Venlig hilsen
Christian Dahl

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Brugte lige 5 min på at gå den hurtigt igennem. Her er mine findings:

- Video på forsiden: Kunne man overveje at få den lavet professinelt i form af animation eller i det mindste klip. Det ligner one-take gennemgang med optageren.

- Utrolig meget tekst på forsiden. Er det en branche hvor folk generelt gerne vil læse meget, eller skal det være let tilgængelig information?

- Jeg er personligt ikke helt solgt på farverne. Jeg syntes det bliver lidt mørkt.

- Sørg for at få cases ind på siden hvis i har nogle i kan dele ud af. Jeg ville personligt aldrig vælge et bureau (Min branche) hvis de ikke havde referencer nævnt.

- På "services" er der utrolig meget luft og teksten er meget lille ift. luften omkring det. Kunne man overveje at få incentives til at gøre en lang historie kortere og så fortsat bruge noget tekst i lidt større størrelse. 

- Jeres beregner kan gå i minus - betyder ikke alverden, men det virkede bare lidt sjovt. Igen er der utrolig meget tekst på en halv mørk side hvor jeg ikke helt ved om jeres kunder vil læse det eller blot gå videre fordi der er for meget arbejde i det. 

- Jeres FAQ bør laves om til et dropdown/fold ud sektion. Det kan gøres med et plugin i WP. Mest af alt fordi der er så meget tekst og det fremstår lidt rodet. Hvis ikke ønsker at bruge et plugin/sektion til dette, vil jeg anbefale i "alligner" teksten, så den ikke bryder alle steder. Det synes jeg personligt ikke er særlig pænt. 

- Overvej at få taget profesionelle billeder til jeres om os side. Det er fint de er fritlagte, men det ser sjovt ud når billedet er firkantet. Hvis i bruger en page builder kan i overveje at indsætte en "job sektion" Her vil i få en lomme til billedet og herunder vil der typisk være plads til navn, titel, arbejdsopgaver/info samt SoMe. Får i taget pro billeder vil det også give et mere ens look, fremfor 3 drenge der har startet noget sammen. I kan også tage billederne selv - det er mere det med at få det gjort ens. Overvej også at få billederne til at fylde mere. Det er meget småt.

- Sørg for at lave mere indhold til jeres blog. Det er et godt sted at "blære" sig en smule. Så jeres potentielle kunder kan læse at i faktisk er ret kloge på området. Dertil er det super godt til SEO.

- Lav jeres mailadresse om til et klikbart hyperlink. I vil sikkert helst have man bruger kontaktformularen, men når i nu så fint har indsat mailen, så gør den klikbar til ham der ikke forstår at kopire og indsætte i hans mail program. 

Se det ikke som kritisk men blot feedback. Jeres site er ganske hurtigt, så det er nemt at komme frem og tilbage derinde :-)

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Fra Aarhus C
Tilmeldt 2. Apr 20
Indlæg ialt: 9
Fra  Dapta IVS Navega ApS Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Tusind tak for din feedback! Det er flere ting, som vi måske selv har stirret os lidt blinde på, så super gode punkter du kommer med.

Vi overvejer også lidt farverne, men overvejer om det konvertere bedre ift. den tid vi skal bruge på at ændre farve.

Igen, tusind tak for din feedback.

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk nu at en hjemmeside er en salgsside. I beskriver ikke hvilket problem i løser, og hvorfor præcis det i gør er løsningen på problemet. I snakker alt for meget om jer selv, og ikke hvad kunden får ud af at arbejde sammen med jer. Jeg havde desuden svært ved i første omgang præcis at vide hvad det er jeres kontor robot præcis er indtil jer så videoen, men det skal i ikke regne med at alle gør. Jeg havde lavet hele forsiden om. Få læst op på copywriting og få omskrevet forsiden. PAS, AIDA eller lignende.

Tilmeldt 14. Sep 21
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Ville egentligt bare anbefale at gøre brug af bedre kvalitets billeder som i lægger ud på jeres hjemmeside. Forsiden hvor der er en lille beskrivelse af processen eller forløbet, er et billede i ikke så høj kvalitet igen.
Det kan gøre meget for hjemmesiden :-)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Super flot hjemmeside. I bunden skal man kunne trykke på jeres adresse, og på kontaktsiden skal man også kunne trykke på jeres telefonnummer. Ville anbefale at I fokuserede på at indsamle anmeldelser på Google My Business, så I kommer til at rangere højere i søgeresultaterne. Kan eventuelt smide et link ind til en video hvor jeg gennemgår jeres hjemmeside. Bare sig til:)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)