Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bygningspuljen og firma på adressen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Håber der måske sidder nogle kloge mennesker derude med lidt indsigt i, hvordan tilskud fra Bygningspuljen fungerer.

Jeg har ansøgt om tilskud til forbedringer af mit hus, som jeg bor i, så langt så godt. Men fordi mit firma har adresse her, så tror jeg, at Energistyrelsen mener, at det er min virksomhed, der søger om tilskud, og ikke mig privat. De efterspørger i hvert fald en de minims-erklæring og vil fastsætte støtten ex moms, da mit firma er momsregistreret.

Hvis mit firma var en butik eller frisørsalon, så kunne jeg måske forstå det, men jeg laver online videoer og har ikke indrettet mit hus på nogen særlig måde, andet end at jeg har et kontor i kælderen. Det er ikke mit firma, der søger om at skifte tag på huset, og det er bestemt ikke firmaet, der kommer til at afholde nogle udgifter i den forbindelse.

Jeg ringer til dem i morgen og håber på at kunne tage en snak med dem, men i mellemtiden ville jeg høre herinde, om der måske var nogle kloge mennesker med viden om hvordan man søger tilskud til forbedringer som privatperson, når der også er registreret et firma på adressen.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)