Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kontakt til bryllupsuniverset

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Skibby
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 21
Fra  Dreamshop Dream-Shop Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg håber at der er en der kan hjælpe mig med at komme i kontakt med bryllupsuniverset  . dk

Torsdag. 1. jun. 2017 11.21 kontaktede Stefanie fra bryllupsuniverset  mig: Jeg skriver til jer for at høre, om I kunne have interesse i et samarbejde med vores blog bryllupsuniverset.

Og Nu er mit problem at der er en anden hjemmeside der har kopieret noget af teksten fra vores blog til deres hjemmeside, og nu har ulovligkopiering lagt sag i mod mig, og kommet med et meget usikkert bevis på at vi har lagt deres klients tekst op på vores hjemmeside mandag d 28 oktober 2019. Vi har haft hjemmeside siden 2007 i forskellige design.

Vi har haft det aktuelle blogindlæg på vores hjemmeside siden juni 2017

Jeg har alt mailkorrespondance tilbage fra juni 2017 da vi blev kontaktet af bryllupsuniverset, så jeg har en meget sikker sag er jeg sikker på, og jeg vil også kunne skaffe 2 vidner der har arbejdet med blogindlægget i 2017.

Ulovligkopiering er dog ikke kommet med noget bevis på hvornår deres klient har lagt teksten op på deres hjemmeside.

Så jeg håber at der er en der kan sætte mig i kontakt med bryllupsuniverset, for de er nok heller ikke interesseret i an der er nogle der kopier deres tekst.

PS: Håber at jeg har lagt indlægget det rigtige sted.

Jeg får nok også brug for en advokat der kan hjælpe.

Med venlig hilsen
Kim Remmer
Dreamshop

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)