Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan kommer jeg igang på ip-handelsmarket ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
hej ... er der nogen her på amino der har prøvet eller ved hvordan jeg kommer igang inde på ip-handelsmarket hvor man sælger sine gode ideer MED EVT IPR RETTIGHEDER. ps det er ikke ip-handelsportalen jeg vil ind på men selve ip-handelsmarket ps paten og varemærke styrelsen har ikke svaret på hvordan og hvorledes selv om de henviser til siden så nogen der har prøvet og kan give en god information omkring det ( det er heller ikke patent og design proceduren jeg er interesseret i ) MEN ALENE AT SÆLGE MINE IDEER ,DA JEG HAR FLERE :-)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

lokape8:
hej ... er der nogen her på amino der har prøvet eller ved hvordan jeg kommer igang inde på ip-handelsmarket hvor man sælger sine gode ideer MED EVT IPR RETTIGHEDER. ps det er ikke ip-handelsportalen jeg vil ind på men selve ip-handelsmarket ps paten og varemærke styrelsen har ikke svaret på hvordan og hvorledes selv om de henviser til siden så nogen der har prøvet og kan give en god information omkring det ( det er heller ikke patent og design proceduren jeg er interesseret i ) MEN ALENE AT SÆLGE MINE IDEER ,DA JEG HAR FLERE :-)

det er der ikke en handelsplatform til. Man kan max søge nogen man TROR har interesse og selv presse på men - ideer er i bund og grund idag værdiløse uden udførelsen følger med http://johnhannover.blogspot.dk/2016/11/jeg-har-en-ide-hvad-nu.html

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)