Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg er kommet i et dilemma håber virkelig i kan hjælpe mig.
Sagen er den at vi har ( min kone og jeg) hjulpet hendes chef med at male tapetsere tromlet marker osv( han er landmand hvor min kone ansat som fodermester). Han spørger os flere gange om der noget han/ de kan hjælpe med osv.

Vi køber hus i august sidst år og ham og hans kone siger så at de gerne stiller maskiner til rådighed og hjælper med oprydning udenom arealer( vi købte hus der været forladt i 1år ) så græsset stod noget høj!! 😂

Nu kommer problemet så 4 måneder efter han har hjulpet os og solgt hans ejendom og mine kone har fundet nyt job så kommer han med en regning på 10.000kr bare sådan bum 🥴😣😔 kan man virkelig godt det vi har spurgt flere gange undervejs de 3-4 lange han har været her med en gummiged om han var sikker på han ikke skulle have noget hvortil han hele tiden har sagt har hjulpet ham så de ville også hjælpe os.....!!!
Men så nu pludselig dette 😫😢jeg er i syv sind
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du sender ham da bare en regning for det arbejde din kone og dig har udført for ham.

Tilmeldt 10. Jun 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja den havde jeg også tænkt .. men mener sådan mere retmæssig kan man så bare hjælpe venner og bekendte også komme 4 måneder efter fordi man mangler penge ?! Så komme med en regning. Mvh
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

ikke uden en aftale - men omvendt - kan det arbejde der er udført jo godt være så stort, at retten vil mene der nok må have været en forventning og aftale. Jeg tror ikke den ender i retten og ville bare svare, at du slet ikke havde aftale om noget sådanne

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Jun 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Regningen lyder på 12 timer med en rendegraver...
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)