Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny side med genvejstaster

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 70
Fra  MUUV.DK Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen :-) 

I en let frustration over, at jeg ikke kunne finde en god side med genvejstaster, har jeg valgt at lave min egen :-) Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få noget feedback på selve designet og navigationen. Udviklingen af sitet er begyndt i torsdags, så der mangler selvfølgelig stadig mange genveje og programmer (særligt til Mac), men jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad I synes om det, der er nu.

Siden hedder:
https://genvejstast.dk/ 

På forhånd tak :-) 

Glen Michaelsen
Genvejstast.dk - Din genvej til alle genveje

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1702
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 20:37

Super ide Yes

Smart design.

Tilmeld den gerne til os under kategorien Tips & tricks :) (Under hovede kategorien INFORMATION

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Viby J
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:04

Hej Glen

Jeg tror der er mange der deler din frusteration over ikke at kunne finde en side med alle genveje, så super fedt du har lavet den!

Min eneste anke er at man skal klikke sig ind på de forskellige typer af genveje. Det er super smart for "PC-spasseren" der ikke ved hvor knapperne sidder. Men som cheatkoderne til GTA 1 og 2 i kampe dage, så ville jeg foretrække en mere simpel oversigt:

Lås computer: Windows + L

Åben ny fane: Ctrl + T

Søg på side: Ctrl + F

Altså så man slipper for at gå ind på hver enkelt, men blot har alle kommandoerne samlet. Så kan du overveje om de skal sorteres efter alfabet, type etc. 

Ellers synes jeg mega godt om ideen og siden ser også ganske fin ud :-)

// Ecommerce entusiast Star

E-commerce koordinator hos møbelkæden Møblér - www.mobler.dk 

Tilmeldt 31. Aug 20
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:51

Super god idé. Der var endda enkelte genveje, som jeg enten ikke kendte til eller havde glemt. Det er godt lige at få genopfrisket.

Du bør dog genoverveje selve tastaturlayout på hver side. Det er vel de færreste tastaturer (i hvert fald eksterne), som har 'FN' knap i venstre side. Ctrl, Windows, Alt er mere normalt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere