Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny side med genvejstaster

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 74
Fra  MUUV.DK Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen :-) 

I en let frustration over, at jeg ikke kunne finde en god side med genvejstaster, har jeg valgt at lave min egen :-) Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få noget feedback på selve designet og navigationen. Udviklingen af sitet er begyndt i torsdags, så der mangler selvfølgelig stadig mange genveje og programmer (særligt til Mac), men jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad I synes om det, der er nu.

Siden hedder:
https://genvejstast.dk/ 

På forhånd tak :-) 

Glen Michaelsen
Genvejstast.dk - Din genvej til alle genveje

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glen

Jeg tror der er mange der deler din frusteration over ikke at kunne finde en side med alle genveje, så super fedt du har lavet den!

Min eneste anke er at man skal klikke sig ind på de forskellige typer af genveje. Det er super smart for "PC-spasseren" der ikke ved hvor knapperne sidder. Men som cheatkoderne til GTA 1 og 2 i kampe dage, så ville jeg foretrække en mere simpel oversigt:

Lås computer: Windows + L

Åben ny fane: Ctrl + T

Søg på side: Ctrl + F

Altså så man slipper for at gå ind på hver enkelt, men blot har alle kommandoerne samlet. Så kan du overveje om de skal sorteres efter alfabet, type etc. 

Ellers synes jeg mega godt om ideen og siden ser også ganske fin ud :-)

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 31. Aug 20
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Super god idé. Der var endda enkelte genveje, som jeg enten ikke kendte til eller havde glemt. Det er godt lige at få genopfrisket.

Du bør dog genoverveje selve tastaturlayout på hver side. Det er vel de færreste tastaturer (i hvert fald eksterne), som har 'FN' knap i venstre side. Ctrl, Windows, Alt er mere normalt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glen,

Du skal under alle omstændigheder sørge for, at hjemmesiden er sikker. Det gør du ved at købe et SSL-Certifikat:) Sætter mig gerne ned og intsruerer dig i hvordan det opsætte gratis:)

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glen

Ideen er super fin.

2 udfordringer du står med (i min optik)

jeg bliver lige lidt hård ved dig, men det grafiske udtryk er hmmmmm lidt som en pizzabutik hvor indehaverne kun ville bruge restmaling til facaden.
Jeg ville nok have anbefalet dig at finde et simpelt WP theme og bygge på det.
Farverne og hele opsætning trænger til en voldsom gennemgang.

Jeg blev en lille smule udfordret da mit tastatur ikke ligner det du viser og tænker der findes et hav af forskellige typer som måske konflikter med den udgave du benytter.

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 74
Fra  MUUV.DK Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov - det havde været en fejl hos Simply, hvor Let's Encrypt ikke var blevet fornyet.

Det virker nu.

Ellers tak for tilbuddet.

Glen Michaelsen
Genvejstast.dk - Din genvej til alle genveje

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 74
Fra  MUUV.DK Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dine inputs :-) 

Ift. designet, så ved jeg godt, at det er specielt farvevalg, men det er gjort med vilje for at adskille mig fra andre sider. Jeg kommer aldrig til at bruge WordPress til at bygge det i, da det vil være ekstremt tungt og unødvendigt med deres system bag en side, som tjener et simpelt formål. Man kunne naturligvis godt lade sig inspirerer af et WordPress-tema, men det ønsker jeg ikke at gøre, de de hurtigt kommer til at ligne hinanden. Designet er desuden en af de ting, jeg har fået mest positiv respons på fra andre brugere, så jeg tænker også, det må tale til nogen :-) 

Ift. tastaturet, så vil der altid være en udfordring, når man visualiserer det, som jeg har gjort. Jeg løb dog en stor række af de mest solgte keyboards igennem, og der var knapplaceringen overvejende ens. Der er naturligvis afvigelser, som jeg nok desværre aldrig kan supportere.

Glen Michaelsen
Genvejstast.dk - Din genvej til alle genveje

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Chrome: luk aktiv fane: skal være Ctrl W, der står C W

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nice side men hva med genveje til Linux ? F.eks Linux Ubuntu som mange benytter.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 74
Fra  MUUV.DK Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Deleuran:

Chrome: luk aktiv fane: skal være Ctrl W, der står C W

Tak! Der var da sneget sig en fejl ind. Det er rettet nu :-) 

Glen Michaelsen
Genvejstast.dk - Din genvej til alle genveje

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)