Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger growth manager til hiking website

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  MJ Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hallo Leute!

Jeg har for et par måneder siden lanceret hikingwebsitet www.trail17.com. Men det viser sig jo så at alle de her kære brugere ikke bare vælter ind på sitet af sig selv. Så vi står og mangler en rigtig dygtig growth manager - eller growth hacker måske endda - der har har energien og hjernen til skubbe bussen igang.

Man træder ind som co-founder og får en passende bid af kagen.

Vi er et team på fire spredt ud på Holland, Østrig og Schweiz. Navnligt jeg selv, som er full-stack udvikler, en CFO, en content/marketing guy, og en product manager.

Lad mig høre hvis det har interesse, eller hvis du kender et website hvor man kan lave et passende opslag. Vi har forsøgt på cofoundme.org og thehub.io, men det har ikke rigtigt givet pote.

Det kan også være du kender en der kunne være interesseret.

Dbh Mark

Founder af hikingwebsitet www.trail17.com

Tilmeldt 28. Feb 21
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok lige starte med at kigge på den popup, når man første gang går ind på siden. Hvorfor skal jeg klikke igennem 3 accept-sider, samt klikke på flere accepter-knapper for at jeg kan få siden vidst? Det skræmmer helt sikkert mange væk, såfremt de af sig selv skulle finde hjemmesiden.

Lav en knap i stil med "Jeg er ligeglad, I må gerne sælge mine oplysninger til gud og hver mand, bare jeg kan komme af med denne popup".

Sørg endvidere for at fortælle lidt om konceptet som det allerførste på siden - hvad er det, som det hele handler om?

Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  MJ Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode inputs!

Jeg har aldrig været helt tilfreds med den pop-up hellere - men den er nok druknet i mængden af ting jeg har ville kigge på, da den kommer op første gang. Så tak for reminderen - den kigger jeg på i dag :)

Og også godt input med at fortælle mere konceptet. Det troede jeg var nailed - men det er det der med at have siddet med et projekt i så lang tid

Tusind tak!

Founder af hikingwebsitet www.trail17.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)