Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du erfaring med fundraising for almennyttige projekter?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hawila er ved at samle et internationalt team af gode mennesker, der skal arbejde fuldtid med at søge fondsmidler til Hawila Project. Vi søger derfor en professionel funding manager og advisor.

Personen skal have kompetencer i funding, business, marketing og/eller kommunikation. Det forventes ligeledes, du kan tale både engelsk og dansk, men det er ikke et krav. For at kunne besætte stillingen skal du have tidligere erfaring med at køre eller har været en del af lignende kampagner.

Din løn er profitbaseret, dvs. når vi får fondsmidler i hus får du en procentdel af dette.

Hvis du er interesseret i at være en del af et ungt, internationalt team med gode mennesker, der brænder for at gøre en forskel, så send dit CV og kontakt information til funding @ hawilaproject.org

Hvis du gerne vil vide mere skal du kontakte Samuel Faucherre: funding @ hawilaproject.org & +4561514804

DEADLINE 18. juni 2021
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot projekt.


Jeg tror ikke, I finder en seriøs og dygtig fundraiser, som vil køre på ren provision.
Når jeg har lavet fundraising for andres projekter, har jeg ofte kørt med en kombination af fast pris og provision.
Det fremgår af jeres hjemmeside, at I allerede har søgt fonde. Det tager jo "mad ud af munden" på jeres kommende fundraiser, som så har færre skud i bøssen - Det bør I være meget fair og gøre ham opmærksom på.

Held og lykke med projektet - Det er virkelig flot.

Lån evt. min bog "projekthæftet" på biblioteket. Den guider jer trin for trin mod finansiering af hele jeres projekt. 
https://bibliotek.dk/da/search/work?search_block_form=projekth%C3%A6ftet&select_material_type=bibdk_frontpage&op=S%C3%B8g&year_op=%2522year_eq%2522&year_value=&form_build_id=form-ol2TYZhvOODINb1u67qjiND9B9sCkcEIjhTuZvvDeLI&form_id=search_block_form&sort=rank_frequency&page_id=bibdk_frontpage#content

Hans Stokholm Kjer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)