Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste portal til e-faktura til det offentlige?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej! Jeg er børnebogsforfatter og sælger bøger og legetøj gennem min hjemmeside: http://mortendurr.dk. Mine kunder er offentllige (biblioteker og børneinstitutioner) og det betyder som bekendt elektroniske fakturarer. Kan i anbefale den bedste og billigste - og samtidige mest pålidelige portal til at fakturere med EAN numre. Jeg vil helst undgå opstartsgebyr og abonnementsudgifter, da omsætningen er lille (lille, som i mikroskopisk!). Enhver hjælp vil blive påskønnet!
Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 14:58

Hej!

Der er flere muligheder. Du kan benytte et læs-ind-service firma, hvilket er gratis. Kræver blot at du på dine faktura har EAN nummer, kontakt navn, rekv. nummer,  mv. på den offentlige kunde. Det tager lige lidt indkøring for at sikre de læser dine faktura korrekt.

Hvis du virkelig har et mikroskopisk antal faktura, så kan du også vælge en portal. Der er mange om budet. Vi har gode erfaringer med www.fakturaservice.revilution.dk. Der er blot en fast lav pris pr. faktura (ingen månedlige udgifter, eller minimumskøb).

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 07
Skrevet kl. 15:10
Hej Henrik Tak for dit svar. Jamen så vil jeg da prøve den!
Fra Nørrebro
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 21:10
Hej Morten Du kan også bruge jwn.dk eller datascanning.dk, det er gratis via læs ind, som er en ordning staten har lavet for små firmaer... Der skal du bare sende en faktura til dem, med EAN nr. på så sørger de for at sende den videre

Med venlig hilsen / Kind Regards

Tue Topholm - Luksusdyret.dk

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 07
Skrevet kl. 13:21
Hej Tue Tak for dit svar, det lyder oplagt, dem må jeg se nærmere på.
Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:34

Som postet i et par andre tråde har Virk.dk netop lanceret en gratis fakturablanket: 

Virk.dk har netop lanceret en fakturablanket (også kaldet en e-faktura, elektronisk faktura mv.) til små virksomheder, der i dag bruger et LæsInd-bureau for at sende faktura til en myndighed eller offentlig institution. Fakturablanketten er gratis, og du behøver ikke en digital signatur for at benytte den. Fakturaen sendes direkte til modtagerens økonomisystem via det såkaldte EAN-nummer. Blanketten findes her: http://www.virk.dk/myndigheder/ITST/NemHandel_Fakturablanket

Fakturablanketten er helt ny, så der KAN være en bug her og der, men de brugere, vi indtil videre har spurgt, finder den meget let at bruge. Meld gerne tilbage på fakturablanket@nemhandel.info, hvis du har prøvet den.

Fakturablanketten er en del af "NemHandel" - et koncept fra IT- og Telstyrelsen, der også tilbyder en softwareløsning til at sende fakturaer til det offentlige. Softwareløsningen kan være praktisk, hvis du ofte skal sende en faktura til det offentlige. Du kan læse mere om den løsning her: http://www.ibizcenter.dk/

Mvh. Center for Virk.dk, Erhvervs- og Selskabsstyrelsen

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 19:38

Jeg faldt også over jeres interface, men jeg syntes ikke det var muligt at lave en faktura uden at bruge en digital signatur, men det gjorde at jeg fik taget mig sammen :)

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:37

haandlavet.dk:

Jeg faldt også over jeres interface, men jeg syntes ikke det var muligt at lave en faktura uden at bruge en digital signatur, men det gjorde at jeg fik taget mig sammen :)

Interfacet forvirrer en smule, indrømmet, men man skal ikke bruge en digital signatur til fakturablanketten.

Mvh. Virk.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)