Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ambassadør i Danmark der udvikler app (revisor, personlig træner, advokat, kostvejleder, fysioterapeut, psykolog, personlig udviklings træner,)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner er du revisor, personlig træner, advokat, kostvejleder, fysioterapeut, psykolog, personlig udviklings træner, så har vi her en kampagne tilbud Jeg arbejder til daglig som ambassadør i Danmark for en virksomhed der ligger på Filippinerne vi har nogle professionelle udviklere som kan udvikle en app så har du lyst til at blive mere digitalt og kan komme i kontakt med dine kunder og eventuelt for nye kunder igennem en app så er der her en god mulighed uden at skulle have den helt store guldmønt op af lommen

lyder det her interessant for dig så er du meget velkommen til at skrive en privat besked så kan vi finde en dag og tid hvor vi kan tage en snak omkring appen og eventuelt dine ønsker til en app

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Aug 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Madsen

Jeg er interesseret i at høre mere om muligheden for en app.

Jeg er personlig træner i badminton, men vil gerne høre, om du har nogle cases, hvor en app har givet mere værdi.

Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders:)
jeg vil meget gerne høre mere om hvad du tænker du er meget velkommen til at ringe til mig på 24 22 25 73

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)