Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bæredygtige rengøringsprodukter vinder frem

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 19
Indlæg ialt: 4
Fra  Lemon Marketing ApS Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Humdakin er en dansk virksomhed som tilbyder moderne, bæredygtige rengøringsprodukter til hverdagen. Produkterne er simple, effektive og skånsomme mod huden. Essensen er at bringe mere luksus ind i hverdagen, ved at tilbyde bæredygtige kvalitetsprodukter der nemt og effektivt bliver en del af enhvers rutine i hverdagen. Humdakin tilbyder også økologiske tekstiler til hjemmet. Økologiske viskestykker i bomuld og økologiske håndklæder hjælper effektivt med rengøringen og dagligdagen i hjemmet, og kan samtidig anvendes igen og igen i dagligdagen.  

 

Humdakin kom til os med målet om at skabe øget online synlighed og relevans. I fællesskab fandt vi frem til strategiske løsninger der var tilpasset Humdakins behov. Ved organisk og relevant annoncering og søgemaskineoptimering er det nemmere at finde kunderne i øjenhøjde. Ved konkret målretning i form af udvælgelse af en velovervejet målgruppe er med til at holde en rød tråd i markedsføringen. 

 

Humdakin er en B2C virksomhed, og fokus for os er i beslutningsprocessen for forbrugere. Beslutningsprocessen er i langt de fleste tilfælde kortere hos privat forbrugerne sammenlignet med virksomhederne. Forbrugere bruger tid på at søge information omkring forskellige produkter. De sammenligner ofte konkurrenter i forhold til forskellige faktorer. Brugerere online er kritiske og forholder sig dermed kritisk i forhold til de hjemmesider der besøges. Isoleret set kigger forbrugeren ikke kun på selve produktet eller serviceydelsen, men ligeså meget på virksomheden bag. Vi danskere er mere end nogensinde opmærksomme på bæredygtighed og miljø, hvormed virksomheder er presset til at tænke i grønne baner. Det vil sige, at vi er villige til at betale mere for en vare, hvis produktet er produceret efter ordentlige etiske forhold. Virksomheder er dermed nødt til at tænke grøn omstilling ind i deres forretning. 

 

Humdakin fører GOTS-certificerede økologiske tekstiler, hvilket giver produkterne en troværdig garanti. Forbrugerne har derved nemt ved at vælge tekstiler, som er produceret efter ordentlige økologiske og miljørigtige forhold. GOTS (The Global Organic Textile Standard) er standarden for økologiske fibre, og anmærkningen er verdenskendt. Anmærkninger skal kunden informeres omkring, for at øge troværdigheden hos virksomheden. Troværdighed er et stærkt salgsværktøj, da det giver værdi for den enkelte kunde.

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fjernet linket i teksten da det ikke er meningen at gruppen skal bruges til linkbuilding til kunders site.

I beskrivelsen af gruppen står bl.a. " Vi diskuterer salgsoptimering og de mest effektive opbygninger af salgsprocesserne i din onlinebutik. Det er også her du kan lære mere om at optimere med hjælp af værktøjer som Analytics og andre statistikprogrammer."

Dit indlæg er en ren linkbuilding og har intet med diskussion af gøre.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 609
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)