Jeg har brug for jeres ekspertise. Jeg har købt noget webhotel på prøveperiode, og besluttede at produktet ikke var noget for mig, og gjorde brug af deres "penge tilbage garanti".
Nu synes jeg dog at kreditnotaen ser lidt mystisk ud, idet jeg ikke synes at det fremstår at jeg skal have penge tilbage af kreditnotaen. Kan jeg godkende denne? - Tak på forhånd
jeg kan ikke se noget vedhæftet. Afgørende er naturligvis også først og fremmest - at du ved du får pengene tilbage, så kan det meste formentlig godkendes som kreditnota - når returbeløb svarer helt til fakturabeløb, også selv med måske lidt formelle ??? - Der er ikke noget synligt vedhæftet - men helt afgørende er jo, at du enten slipper for betaling eller får det du har betalt tilbage
Jeg kan ikke få vedhæftet filer af en eller anden grund. Så jeg måtte tage en omvej imgur.com/a/I6ebK76 (link til filer)
Jeg er med på at det vigtigste er at jeg får penge tilbage, hvilket jeg også har fået. Det var mere med henblik på selve bogføringen og om alt kunne godkendes.