Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! brug af kinesisk produktion

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.
Jeg leder efter et sted at masse producere æsker med eget logo og design til en rimelig pris da jeg er i opstartsfasen af min virksomhed. Jeg er deri faldet over en virksomhed der hedder Liyangprinting.com den virker stor og legalt og har skrevet frem og tilbage om specifikationer uden problemer.
Jeg har dog prøvet at finde ud af om det er en reel virksomhed eller scam, men kan intet oplysninger finde der gør mig klogere på det. Tæt ikke lave en kæmpe bestilling før jeg er lidt mere sikker.
Nogen der har hørt om dem eller kender dem og kan sige om de kan levere hvad der påstår? 🙏🙂
Tilmeldt 30. Mar 21
Indlæg ialt: 20
Fra  billig-alarm.dk Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke få en sample order? Det plejer jeg at gøre, når jeg køber noget fra en ny leverandør

VH

Jesper

Fra Hong Kong
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 51
Fra  SEGO Consult Ltd Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Puccatilt

Jeg kender ikke den pågældende leverandør, men har ifm tidligere emballage projekter for kunder haft kontakt og besøgt flere emballage fabrikker i Kina. Hvis ud er interesseret i en uforpligtende snak, kan du kontakte mig på steen@segoconsult.com. Til info er jeg bosiddende i Hong Kong.

Mvh Steen Olsen

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart er det en meget gammel virksomhed - den har været på alibaba i 14 år, 100% on time delivery, svarer på under 3 timer i gnm, og har ud fra deres referencer arbejdet med flere større brands som loreal, disney og hugo boss. Jeg havde ikke været så nervøs, men havde nok handlet med dem igennem alibaba fremfor direkte fra deres egen hjemmeside.

Fra Særslev 5471 Søndersø
Tilmeldt 12. Jun 17
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Puccaatilt

Jeg kan varmt anbefale SelfPackaging.es vi bruger dem og modtager 10.000 stk æsker af gangen leverer til aftalt tid 

du kan få dem ligesom du vil og med tryk som du ønsker og prisen er rigtig god og jo flere jo billigere

m.v.h

Bent  

AMANDA STARS S.L.

Tilmeldt 7. Aug 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.
Hvis du har brug for at få tjekket virksomheden, kan du sende en mail til Ole la Cour fra lacourconsulting gmail.com han har et team der sidder lokalt i Kina og hjælper Danske virksomheder med denne type udfordringer.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)