Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Instagram Shopping ikke godkendt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 21
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer 

Jeg håber at der sidder en herinde som kan hjælpe mig! 

Jeg har for ca. en månedstid siden åbnet en lille webshop med fokus på holistisk beauty og min hovedkanal til markedsføring er Instagram, hvor nok størstedelen af mine kunder findes. Jeg valgte også at satse på Instagram pga deres shopping funktion; MEN da jeg ansøgte for en 4 uger siden så blev min business konto ikke godkendt og jeg har nu ventet i 4 uger for at få en revurdering af dem. Jeg har både fået 500 nye følgere og omsat i mellemtiden, men når jeg går ind for at blive revurderet så står der stadig at min profil ikke er godkendt og jeg kan ikke få en ny revurdering foreløbigt. 

What to do? Det er jo ikke til at hente hjælp fra deres egen support og jeg har prøvet at skifte til personlig konto og retur igen, fået tjekket alt og sørget for at jeg møder deres retningslinjer, men stadig er der ikke mulighed for at blive revurderet. Nogle som sidder med et svar, et hack eller noget helt tredje som kan hjælpe mig ? 

Mange Hilsner, 

Solluna 

Tilmeldt 29. Mar 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har samme problem med https://undefinedmarket.dk/ .. Vi er endelig kommet i gang og det har bare taget tid :-) Vi tror det er noget med Instagrams robotter at gøre

Tilmeldt 26. Jan 21
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor længe skulle i vente? 

det er bare så ærligt at gå glip af evt salg på grund af det, men godt at vide at der måske er lys for enden af tunellen 😅

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)