Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af tøjfirma

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg er en dreng på 17 år som går i 10 klasse, jeg er igang med noget vi kalder oso, jeg skal find ud af hvad det koster at starte eget tøjfirma på nettet, hvilke nogle omkostninger der og hvad der skal til.. håber der er nogen der kan hjælpe :D Hilsen Rasmus.
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 10:49

Hej Rasmus

Ved at starte en online tøjbutik er der mange start omkostninger, men det kommer det an på hvor "seriøs" hjemmesiden skal være. Flere af nedenstående ting kan fjernes.

- PBS aftale (til at ta' kreditkort i butikken)

- Design af hjemmeside

- Markedsføring

- Varelager

- Forsikring af varelager

Har sikkert glemt en masse i farten. Det er utrolig svært at fastsætte et budget, da det somsagt kommer an på ambitioner.

Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:02
Det er ikk så seriøst, det er mere sårn for at se hvad der skal til, og hvad det nu vil koste og lave det. Vi er allerede godt i gang med hjemmeside og vi har fået noget tøj som vi skal bruge til at tage nogle billeder af. men i bund og grund er det bare ren nysgerrighed at vi vil prøve at finde ud hvad det koster at lave det sårn generalt.
Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 22:26

Grundlæggende koster det omkring 500 kr. om måneden at få en webshop hos f.eks. ScanNet eller DanDomain. Dertil kommer en aftale med PBS hvis du vil modtage Dankort betaling. Begge løsninger er ca. lige gode/dårlige, men på forskellige punkter. De er dog meget gode eksempler på hvor billigt det kan gøres at starte op.

Men der findes ufatteligt mange gode tøjbutikker derude på nettet, så du er på vej ind i en hård branche! Så analyser lige dine nærmeste konkurrenter lidt før du går igang, skriv evt. ned hvad de gør godt eller skidt (en grundlæggende øvelse når man skriver forretningsplan). Jeg tror hurtigt du vil finde ud af at det måske er nemt og billigt at starte en shop op, men dyrt at drive kunder ind i butikken og hårdt arbejde at få dem til at konvertere (købe)!

/Søren

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)