|
Hej Jeg bor i Kina og ejer et Firma beliggende i Hong Kong med tilhoerende bank kontot i Hong Kong. Med dette firma er det planen at oprette en web shop med salg af elektronik wordwide direkte ud af Kina. Alt er paa plads med produkter osv, men jeg skal snarest muligt til at finde ud af hvilken web losning jeg skal have samt kunne tilbyde diverse betalingskort. Saa her et par sporgsmaal jeg haaber i kan svare paa da jeg ikke er helt saa skrap til det med webshop : - Det endet nok med i forste omgang at blive en faerdig losning. Hvordan er en host som One.com ? - Firmaet ligger som sagt i Hkg og alt mht bataling skal foregaa via min bank i Hkg. Er det noget problem at have en host i et andet land end Hkg ? Lad os sige jeg vaelger en host i USA. Hvordan saa med at faa et betalings modul som gaar via min HKG Konto ? - Det skal forst og fremmest vaere et .com domaene, men hvad hvis jeg ogsaa har et .dk eller .de domaene og peger det over paa mit .com domaene. Har jeg saa pligt til at folge henholdsvis dansk og tysk koebelov hvis kunden bliver oplyst om at firmaet er beliggede i Hkg ? - hvad hvis jeg paa min .com shop har engelsk sprog paa forsiden, men med feks. dansk sprog som valg. Er det saa dansk koebelov der goer sig gaeldede hvis man samtidig goer opmaerksom paa at kunden handler med et udenlansk firma ?
Haaber det giver mening Ser Frem til lidt hjaelp Hilsen Olsen
|
Kan se one.com vist ikke saelger webshop losninger !
Bliv gratis medlem