Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyopstartet virksomhed - do's & dont's

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. May 20
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa folkens,

Som overskriften antyder, søger jeg råd i forbindelse med nyopstartet virksomhed. Virksomheden er en EMV.

Har nogen af jer erfaringer med, hvad der er godt/mindre godt/decideret hovedløst at fokusere på, når man er ny i faget og aldrig selvstændigt har drevet virksomhed før? Måske noget er kommet bag på jer, da I selv startede jeres virke?

Altså erfaringer indeholdende konkrete råd til, hvordan man starter bedst muligt ud. Særligt er emner som branding og online markedsføring relevant!

Erhvervet hører under kategorien "underholdning", så specifikke råd og guidelines i den retning modtages med store, virtuelle high-fives.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Under punktet personlig virksomhed finder du en hel del gratis i www.johnhannover.com  Ellers er det samlet i E-bog eller paperback personlig virksomed - letlæst om ganske meget af det du gerne skal være med på rent praktisk i driften https://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/personligvirksomhed.html 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Donts: lad være med at tro konceptet ikke dur bare fordi det har en mgt langsom opstart, ting tar tid, måske finder kunderne dig ikke i første omgang 

donts: lad være med at lægge dig helt fast på konceptet, du lærer sindsygt mgt af de første kunder, måske skal du skrue på nogle knapper

do’s: har du arbejde også ved siden af? Så stå op kl 5 og orden i fred og ro regnskab, webshop updates osv , man kan få gjort mange pligter fra 5-7

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Do: Få styr på data og kommunikation fra starten af. det koster ikke så meget endda, men det kan være bøvlet og dyrere at rykke rundt på efterfølgende.

Do: læs lidt om GDPR - der er mange punkter og det er lidt tungt at læse.. men det hjælper en del med intern struktur i virksomheden.. og kan redde dig fra kedelige omkostninger senere hen.

Don't: lad være med at høre på de negative stemmer.. prøv det af .. og lad være med at være stålfast i starten.. der skal helt sikkert justeres lidt.

Do: regn på hvad ting koster - og lad være med at sælge dig selv for billigt.. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kokkedal
Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 11
Fra  RN Consulting Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vedr. GDPR og denne problemstilling, så er du velkommen til, at kigge på nedenstående hjemmeside og finde inspiration.

der ligger både gratis artikler og videoer, der viser hvad du skal leve op til. 
og sig til, hvis du har spørsmål. 

Hilsen 

René Nørbjerg 

https://rnconsulting.dk/

Tilmeldt 20. May 20
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JPedersen,

Tak for meget brugbar feedback!

Niks, lige pt. ingen arbejde ved siden af, så det råd vil jeg også tage til mig.

Tusind tak for din hjælp!

Tilmeldt 20. May 20
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René,

Tak for dit bidrag - jeg vil ved først kommende lejlighed kigge nærmere på hjemmesiden, du har sendt.

Rigtig god weekend.

Tilmeldt 20. May 20
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Comasys,

Got it! Tusind tak for dine råd, som jeg har læst med stor interesse.

God aften.

Tilmeldt 20. May 20
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Tak for dit input - og ja, det tænker jeg også helt klart er en god pointe!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)