Når en kunde laver indsigelse fordi deres kort er blevet misbrugt, hvem hænger da på regningen, hvis det er MasterCard el. VISA, hvis man vel at mærke har 3d-secure.
Pft.
RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk
Når en kunde laver indsigelse fordi deres kort er blevet misbrugt, hvem hænger da på regningen, hvis det er MasterCard el. VISA, hvis man vel at mærke har 3d-secure.
Pft.
Hvis der er anvendt 3d-secure så er ansvaret som udgangspunkt hos kortudstederen og ikke hos forretningen.
Hvem har lavet indsigelsen? kunden selv eller udstederen(banken formentlig)?
Det er via Clearhaus, at den er kommet. Der står bare, at det er kunden, der ikke vedkender sig købet.
Det er en pakke til Sverige, der er personligt udleveret.
Vi har "tit" oplevet problemer med, at folk "låner" deres dankort til hinanden, for dernæst at lave indsigelse. Vi har endda været i retten et par gange, hvor vi har vundet sagen. Men vi får aldrig så meget som en krone, og det er bare ikke bøvlet værd efterhånden. Så det er en gratis omgang, at svindle på den måde desværre.
Men jeg mente nemlig også at have hørt, at ved 3D secure på mastercard/visa, så er man bedre stillet som forretning.
RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk