til at finde ud af hvad Google brugere søger efter? Siden giver procentvis udvikling men ikke i faktiske tal, ikke så brugbart måske.... |
Lav en google ads konto og brug keyword planner toolet.
til at finde ud af hvad Google brugere søger efter? Siden giver procentvis udvikling men ikke i faktiske tal, ikke så brugbart måske.... |
Lav en google ads konto og brug keyword planner toolet. |
Hejsa JPedersen, Der findes en lang række af værktøj du kan bruge til, at finde ud af hvor populære specifikke keywords er. Nogle af de mest populære værktøj er at finde hos SEMrush og Ahrefs vil jeg sige. Tit og ofte må man dog også frem med portemonnæen hos dem. De bedste hilsner, Emil Jespersen Jespersen Media |
Tak for begge svar men hvad får man så med SEMrush(har været inde på deres hjemmeside) og Ahrefs som man ikke får med Google søgeordsplanlægnings værktøjet? |
tak for svar - jeg har en google add konto men var ikke obs på det værktøj, måske fordi jeg fik min tekstannonce lavet af en professionel SEO ekspert. Men lige et tillægsspørgsmål: Der står "Bud for øverst på siden (laveste/højeste område)..." og så en pris f.eks. 4 kr., det en en klik pris, ikke sandt? og ikke en visningspris... bare så jeg er med. Og hvad så med Billedvisninger? altså indenfor Google Shopping - jeg har oprettet en konto her, men har ikke fået nogen priser at vide. |