Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 3. Mar 21
Indlæg ialt: 10
Fra  Nordic Ergo Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi driver en webshop der sælger lige fra hæve sænkeborde, ergonomiske kontorstole og andre kontormøbler/-artikler.

Men vi kunne godt bruge noget feedback på vores webshop, da vi nok har stirret også blindt på nogle ting.

Webshop: nordicergo.dk

På forhånd tak Smile

Med venlig hilsen,

Emil

Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 151
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Overordnet er det en fin shop, som i har fået lavet. Det er dog min vurdering, at der er mange punkter, som i kan arbejde på for at forbedre brugeroplevelsen. Jeg har taget en hurtig gennemgang af forsiden, som jeg håber at i kan bruge.

EDIT Mine punkter kan virke en smule hårde, men det er kun for at fremhæve mine pointer.

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 03:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig i det meste af hvad Kasper siger. Jeg tror det overordnede takeaway i mangler på shoppen er at gå fra en standard shop til en shop med kunden i fokus. Jeg tænker i har fået rigeligt i første omgang at arbejde videre med af Kasper, så det bliver kort herfra.

- I har for meget fokus på features fremfor benefits på produktsiden. Kunden er ligeglad med hvad stolen kan, kunden vil vide hvad stolen kan gøre for dem. 

- Jeg savner en FAQ side i bunden af din side eller i bunden af dine enkelte produkter med indvendinger og svar på spørgsmål.

- Overvej at tilføje 3-5 bullet points under overskriften på forsiden med fokus på USPer og benefits. I må vide hvad top 5 grunde til hvad folk køber ergonomiske ting er, udnyt og nævn kort hvordan i løser det.

- Jeg havde ændret "hurtig fragt" til 3 dages leveringstid. osv.

--

Hvor du fokuserer mest på at konverteringsoptimere din side kommer i høj grad an på hvor du ser det største frafald af brugere. Så sørg for at få sat ordentlig tracking op i google analytics, samt overvej at benytte et heatmap værktøj. Ved at se hvor det største hul i din kunderejse er kan du forholdsvist nemt ved hjælp af heatmaps, se hvad der gør at folk hopper af siden. 

Fra Odense C
Tilmeldt 3. Mar 21
Indlæg ialt: 10
Fra  Nordic Ergo Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Mange tak for feedback, det er helt sikker noget vi vil gå videre med Smile

God weekend Smile

Fra Odense C
Tilmeldt 3. Mar 21
Indlæg ialt: 10
Fra  Nordic Ergo Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for feedback. Det er helt sikkert nogle gode pointer du kommer med der. Det vil vi helt klart gå videre med. Smile

God weekend Smile

Tilmeldt 20. May 20
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Generelt er jeres webshop super fint skruet sammen og flot opstillet. Som en anden har nævnt i tråden, vil jeg fokusere mere på generel overskuelighed og anvendelighed for brugerne. Nu surfer jeg rundt på mange hjemmesider, og tit og ofte er det simple, det absolut bedste! Det kan hurtigt blive en øv-oplevelse for brugeren, hvis der er for meget fokus på design. Keep it simple!

Derudover vil jeg ikke anvende "Hurtig levering", da det dybest set er en subjektiv holdning, hvad "hurtig levering" egentlig er for en størrelse. Skriv i stedet specifikt, hvor mange dages/ugers levering, det drejer sig om.

Det var blot et par hurtige tanker - jeg kan se, Kasper har givet jer rigeligt at kigge på.

Rigtig meget held og lykke med shoppen! :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

En ting du skal gøre hvis du vil øge konverteringsraten er, at indsætte en video i "above the fold" delen af hjemmesiden. Udover det vil videoanmeldelser på hjemmesiden og det, at man kan trykke på jeres kontaktoplysninger også hjælpe. Jeg kan eventuelt også lige ligge en loom ind her i kommentaren hvor jeg viser alle er andre der kigger med, præcist hvad je snakker om. Du siger bare til, Emil:)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)