Hej Sig mig lige, er det ikke muligt at klage over Revolut. Jeg har fra december 2020 til nu fået indbetalinger (der er modtaget kvitteringer) for DKKR. xxx.xxx, men jeg kan ikke se dem på min APP. Og Revolut ønsker alt fremsendt igen!!. Er der een her, der har en klagevej. Fanke.dk vil ikke gøre noget. |
nej det danske ankenævn har ikke med udenlandske pengeinstitutter at gøre. De har licens i Litauen som jeg husker det, men stadigt london kontor. Du må så rode med at finde ud af hvilket ankenævn i hvilket af de to lande (ville tro Litauen) du evt kan anke til - men det er jo altid problemet - ikke kun med en bank, men jo også med en leverandør. Hvis denne bor i Langtbortistan, er konflikter alt andet lig langt vanskeligere at løse, end hvis det er en dansk leverandør. Der er ikke en dansk hjælp til udenlandske leverandører (eller kunder) som udgangspunkt
jeg kan sagtens forstå du er irriteret, og jeg har set mange klage, at hvis først noget går galt, så er kommunikation noget nær en by i Rusland (eller Litauen)
vh John Hannover