Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find producenter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 21
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hjælp til hvordan man finder gode producenter af originale mad produkter. hvad er gode søge ord og kender i nogen som er gode at tage kontakt med?
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hvid du skal gøre dig håb om et svar, bør du være langt mere  specifik. Originale mad produkter giver ingen mening at skrive - for hvad er det ? Iøvrigt hedder det fødevare.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Et typisk eksempel på "ny generation", som bruger hverken hej eller hilsen, men forventer svarene færdig serveret, uden at røre selv en finger.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Amadeo

Kunne ikke være mere enig! 

Lidt skræmmende med alle de hjælpeløse unge, der på ingen måde har lært, at de selv skal gøre en indsats.  Den slappe holdning kan vi vist kun takke deres forældre for.

Fremtidsperspektiverne er ret skræmmende, hvis de unge ikke ændre holdning til at mange ting faktisk kræver hårdt arbejde.  

Tilmeldt 23. Mar 21
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Undskyld er meget ny til siden, har så mange spørgsmål at jeg måske spørger et for åbent spørgsmål for at få et så bredt svar som muligt. har lavet nogle fødevarer produkter som jeg gerne vil have i produktion, igennem den danske lovgivning osv. har lavet en masse research den sidste uge og har selv fundet svar på det meste. men når det kommer til at finde producenter synes jeg at det er svært.

har fundet masser af hjemmesider rundt omkring, men synes mere at disse hjemmesider ligner noget uprofessionelt blackmarket halløjsa, hvor der ikke står noget direkte om hvad jeg kan forvente af dem, og til mig ligner det at det kun er hjemmesider hvor man kan få skrevet sit eget label på et produkt som ikke er ens egen ''Originale produkt'' altså et andet. derfor kommer jeg til jer som måske har mere erfaring end jeg selv har til hjælp om gode søge ord jeg kan bruge til søgning på google osv for at finde de rigtige producenter.

Mine fødevarer produkter er små naturlige snacks og drikkevarer så som, nødder, dadler og kaffe produkter

undskyld hvis jeg er kommet til at lyde som en snuppet lorte unge som ikke selv vil arbejde, men søger ikke at i laver alt arbejdet for mig, men bare en smule hjælp og tips fra mere erfarende mennesker.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreaslanng:
undskyld hvis jeg er kommet til at lyde som en snuppet lorte unge som ikke selv vil arbejde, men søger ikke at i laver alt arbejdet for mig, men bare en smule hjælp og tips fra mere erfarende mennesker.

Helt fair at du har lidt selverkendelse ;-)

Din fejl var at det du skrev ikke rigtigt nogen forståelig mening, og undskyld jeg siger det virkede noget hjælpeløst. Når du spørger så vær langt mere klar og specifik i hvad det er du søger - så har vi en chance for at hjælpe dig.

Som jeg forstå det har du udviklet nogle produkter, du gerne vil have sat i produktion. men som tidligere nævnt så vær langt mere specifik, for mange producenter laver kun produkter indenfor et snævert område, så du vil formodentlig skulle have fat i flere producenter.

Hilsen

Ravn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)