Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal man tage kontakt til?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, 

Jeg er ved at starte en virksomhed, som forudsætter aftaler med andre virksomheder, altså salg af deres produkt gennem min virksomhed. Fx hvis jeg skulle lave en aftale med Mofibo om at tilbyde deres tjeneste til mine kunder, hvem skulle jeg så kontakte i virksomheden, som vil kunne tage stilling til en aftale eller ej? 

Og nu jeg har din interesse, har du gode til råd, hvordan jeg skal gribe et salg afsted mod de her store virksomheder? Fortælle hvad jeg kan, hvad virksomheden står for? Snakke mere om dem, hvad det betyder for henholdsvis Mofibo? 

Tak for din tid

Vh

Martin

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Linkedin er ret god til at finde ud af hvem det er du skal kontakte. Du kan evt. forsøge at kontakte deres marketing manager eller country manager. Du kan relativt nemt finde dem ved at søge efter Mofibo på linkedin.

Angående hvad du skal fortælle dem, så pitch kort og enkelt hvad det går ud på, på under 20 sekunder og fokuser resten af tiden at fokusere på hvad de får ud af aftalen. Husk at gøre dit forarbejde inden, så det virkelig lyder som om at du ved hvad du snakker om. Det er meget vigtigt - især når du vil arbejde med store virksomheder.

Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Det giver super god mening alt du skriver, tusind tak. Synes du det giver bedre mening at kontakte dem telefonisk eller fx via Linkedin, og derved evt aftale et fysisk/online møde?

Vh

Martin

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er personligt størst fan af at kontakte folk telefonisk. En mail eller besked kan man hurtig scrolle over og ikke ønske at bruge tid på, men et telefonopkald er du tvunget til at tage stilling til.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Som der allerede bliver nævnt så finder du de virksomheder du gerne vil samarbejde med og går ind på linkedin og connecter men dem som der står for samarbejder/partneraftaler og gøre det den vej :) 

Men ellers er det også en rigtig god idé også at ringe til deres hoved nummer og spørge indtil hvem det er du skal snakke med angående dit formål

En anden ting? Kommer det til at blive kæmpe platform hvor man kan får rabatter til diverse services osv?

Med venlig hilsen
Mathias

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

mart392b:
Synes du det giver bedre mening at kontakte dem telefonisk eller fx via Linkedin, og derved evt aftale et fysisk/online møde?

Det giver SÅ meget bedre mening. Desuden er det lovligt - i modsætning til uanmodet henvendelse pr. mail eller andre elektroniske beskedsystemer. 

"§ 10. En erhvervsdrivende må ikke rette henvendelse til nogen ved brug af elektronisk post, et automatisk opkaldssystem eller telefax med henblik på direkte markedsføring, medmindre den pågældende har givet sit forudgående samtykke hertil."

VH Hans

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)