Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger godt design ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Smørum
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 48
Fra  re-ports ApS Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er godt design vigtigt når man sælger forbruger elektronik og teknologi ?

Er dette et godt design INNOVUS SmoothRemote ???

SBH

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26

Min definition af godt design er præget af, at de sidste 6 års er gået med uddannelse i salg, marketing og virksomhedsdrift. Programmører, designere, kunstnere og økonomichefer har hver deres holdning til hvad godt design er.

Som selvstændig/økonomi-nørd mener jeg reelt, at når vi snakker godt design, så er selve definitionen at godt design, et design der sælger. Så besvare spørgsmålet jo pludselig sig selv.

Om en kunstklasse vil definere en hjemmeside som værende godt design, kunne ikke interessere mig mindre ;)

Min umiddelbare indskydelse er, at dit design er alt, alt, alt for mørk. Selve menuen er næsten sort i sort på min skærm.

At man via menuen pludselig åbner pdf'er uden at vide det, er altså også fy-fy. Den slags skal man lige vide på forhånd. 

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 16:26

fjernbetjeningen eller hjemmesiden Big Smile?

Mit svar vil være (i begge tilfælde), ja selvfølgelig sælger et godt design. Hvis du kunne få to tilsvarende produkter, den ene er grim og den anden er skideflot men bortset fra det er det samme kvalitet, funktionalitet osv.

Ville du være i tvivl om hvilken du skulle vælge?

Fra Glostrup
Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:44

Ja godt design er aldrig en dum ting, men alt er jo relativt..
tag f.eks. et firma som sælger tøj online.. her er et flot, overskueligt design absolut nødvendigt.
Hvorimod en revisor ikke har det samme behov for flot design, da hans kunde nok mere er interesseret i hans ydelser (bag skærmen).

Du sælger ting online, så derfor i dit tilfælde er design meget vigtigt.. Din nuværende side ligner ikke en specielt gennemtænkt løsning "no offence"
men jeg ville nok fokusere på nogle lidt mere lysere farver og en dygtig grafiker :) selvom der efterhånden er rigtig mange bling bling websites hvor alle knapper skinner og reflektere og gradients vælter rundt overalt så er det oppe i tiden (stadig) og det ville ikke skade hvis din hjemmeside fik
en kærlig hjælpende hånd fra en professionel webgrafiker, de penge ville være rigtig godt lagt ud i det lange løb.

se evt. http://bestwebgallery.com/ de har mange refarancer til flotte sites (og de behøver ikke koste en bondegård at lave)

/Marcel Nielsen

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 18:33

Godt design sælger - så det sagt..

Hvad enten vi sælger præsentationer (hjemmesider, osv), produkter eller tøj - så sælger godt og lækkert design..
Design er jo en stor del af det vi i skandinavien lever af at være gode til :)..

Og som Marcel Nielsen så flot siger det - Godt design behøver ikke nødvendigvis være dyrt. Mine egen priser hos  Reklamebureauet  InMoto , ligger et godt stykke under markedsprisen i  forholdtil dem jeg normalt vil sammenligne os med.

Hvad angår  siden du sender link til -vil jeg ikke mene der er tale om noget videre godt.. det er absolut ikke det værste man kunne se - det skal siges!. Men det kunne strammes op og gøres bedre. helt sikkert.

Der er nogle helt basale ting med farver, symetri og overskulighed, der meget let kunne gøres bedre, samt der kunne tilføres lidt mere 'kant' til siden. Uden at det behøver at koste en bondegår.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du er interesseret i lidt flere fif eller en gennemgang.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)