Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan I hjælpe med at bogføre importspesifikation og moms varerkøb udland? DINERO

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viby j
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

jeg har nystartede lille virksomhed og har gratis version af dinero til at bogføre fakturaerne.

Jeg har følgende fra SKAT. Er der en der kan hjælpe mig med at forklare eller skærm print hvordan jeg skal bogføre denne i Dinero ? på forhånd tak

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46625
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:33

Jeg kan ikke se noget - men det vil afhænge af om du har bogført på korrekte konti fra udlandet med korrekt moms kode eller ikke. Hvis du har skal du korrigere dineros beregnede eksportmoms til den korrekte i skats specifikation, men enten må du ha dinero på banen, eller også tror jeg du skal betale for hjælp, for den der går du let galt i byen med

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Viby j
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:12

Hej John,

mange tak. Jeg vedhæfter skærmbillede fra skat igen. Hvis der  er ikke nogen her som erfaring med Dinero ikke kan forklare det, så vil jeg betale for hjælp. 
der står : Told 431 kr

Momsbeløb, som skal medtages på momsangivelsen i rubrikken "Moms af varekøb mv i udlandet" 1.341,2 kr
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46625
Fra  John Hannover Skrevet kl. 07:40

Told er en udgift på konto for told (eller på varen uden moms) der er en konto til moms af varekøb udland - men om du har bogført på den automatisk ved din dinero brug af en konto til netop køb fra udlandet kan ingen gætte. Hvis ikke, så skal det bogføres på konto for moms af varekøb udland (inden for eller uden for EU afhængig af hvor du har købt) og hvis det er til momspligtigt brug, også under konto for købsmoms

Jeg tror ikke du klarer den selv uden hjælp fra dinero eller en der får adgang til dit program

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)