Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

app - vedligeholdelse

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 20
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Overvejer at få bygget en app, som jeg får en programmør til at bygge. 

men efterfølgende er det så nødvendigt at have en ansat til at vedligeholde systemerne? eller er det muligt selv at vedligeholde uden nogen uddannelse eller ekstra kompetence indenfor området?

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hey.

Jeg overvejer at bygge et hus er der nogen fare ved at gøre det selv?

kan du selv se problemet i mit spørgsmål?

Ellers kommer der lige her en rusker til dig!

App er et super vidt begreb hvad skal den gøre? Behandle strengt personlige oplysninger såsom kredit kort nr, eller er der bare tale om et simpelt labyrinth spil? 

Jo mere simpel din ide er jo større chance er der for du kan vedligeholde den selv, og jo mindre strengt personlige oplysninger du skal have i din app jo større chance er der for at du kan vedligeholde den selv. (da et 100% penetrations sikkert system aldrig kan bygges eller jo det kan det godt men så kræver det at ingen kan logge ind).

Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 554
Fra  Multi-Regnskab ApS Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

99,999% sikkert nej til at du selv kan vedligeholde et stykke software uden at være software-udvikler.

men du behøver ikke at have en ansat. Du kan finde en samarbejdspartner som først udvikler app'en og derefter vedligeholder den på time-afregning.

vh

Steffen

Tilmeldt 16. Aug 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vil anbefale at du hopper ind på Youtube og finder en video med Thorborg der hedder "Derfor skal iværksættere ikke lave en App".

Se videoen, og se den igen i morgen, og en gang til dagen efter. Sæt dig så ned og vær bundærlig med dig selv, og overvej om det er en god ide at kaste dig ud i. 

For at sige det kort men også ligeud, så syntes jeg dit indlæg afspejler en blatant mangel på viden og branchekendskab. Jeg tror ikke du har overvejet hvor stort og omfattende det projekt du er igang med at tage hul på er.
Medmindre du har en helvedes masse penge og al markedsanalyse viser at din ide er fuldstændig genial og uundværlig på markedet, så er det et projekt med ENORM risiko - ikke bare for det går galt, men også for at du taber ekstremt mange penge.  

Videoen giver i øvrigt også svar på dit spørgsmål, om hvorvidt det er nødvendigt at have en person til at vedligeholde systemerne. (Hvilket det i den grad er)

Tilmeldt 4. Feb 20
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeg helt klar over. Ville egentlig bare gøre det som et hygge projekt, hvor det ikke kræver så meget. Derfor vill jeg høre om der var mange ekstra omkostningerne forbundet, med at opretholde driften. For har fået en god pris(næsten gratis) på selve appen. Så hvis der ikke var for mange omkostningerne forbundet med at drive den, og at det var muligt selv at lave nogle vedligeholdelsesopgaver, så tænkte jeg bare at springe ud i det. 

Tilmeldt 4. Feb 20
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har da fuld indsigt i at hvis du vil bygge er kompleks app/hjemmeside, så kræver det kræfter økonomisk. Min målsætning er heller ikke at blive millionær, men bare at drive et projekt på hobby-basis til jeg ikke synes det er sjovt længere.  

Derfor har jeg også konkluderede at markedsføringen kun bliver begrænset. For ved godt at hvis en app skal vokse sig stor, så kræver det mange penge(selvfølgelig ikke hvis det er ren organisk vækst). 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)