Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WEb udviker / grafisk designer søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.
Jeg søger en kompetent webudvikler og grafisk designer i samme person.
For ca. 10 år siden startede min buisnesspartner og jeg et koncept op, som gik hen og blev en mega succes for os ( oms. ca. 1.5 mill mdr. )
Som det så ofte går med en succes, så drømte vi endnu større, hvilket betød at vi skulle have nogle personer med om bord med knowhow til yderligere ekspedering.
Det viste sig desværre at det var de helt forkerte fyre vi signede med, de var skarpe på jura, det var vi ikke ( dengang ) og stykke for stykke skrev vi os ud af vores eget eventyr.
Forleden aften var jeg på besøg hos min gamle partner, og over en flaske vin siger min makker, HVORFOR FANDEN GØR VI DET IKKE IGEN, vi sidder inde med så meget knowhow, kontakter mm, til denne branche, jeg sagde bare, endelig spørger du.
Som sagt så søger vi en webudvikler/grafisk designer der er frisk på et lille nyt eventyr. Du kommer til at indgå i vores team med ejerandele i virksomheden.
Vi VED at vi kan lave endnu en succes, ellers ville vi ikke bruge den tid og kræfter på det en gang til.
Send mig en pb besked og lad os tage en uformel snak og en forventningsaftemning omkring forløbet.
Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 554
Fra  Multi-Regnskab ApS Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden helt at kende jeres tænkte løsning, så vil jeg blot bemærke at det kan være svært at finde en person der både kan levere UI/UX på højt niveau, frontend-udvikling og backend-udvikling. Det er en stor mundfuld at skulle være både visuelt kreativt og kunne implementere fejl-tolerante, skalerbare backends.

Med de cloud-services der findes i dag er mange backend udfordringer blevet kraftigt reduceret, men i mine øjne er det stadig vigtigt at have en person i teamet som

1. kan træffe gode valg blandt de mange alternative teknologier

2. kan udvikle backend delen og dermed sikre det teknologiske fundament

3. kan styre en udviklingsproces med deltagelse af forskellige personer 

4. kan varetage "drift"

Det er ikke sikkert at jeres løsning har en kompleks backend, så tag blot ovenstående som input til jeres overvejelser.

vh

Steffen 

Tilmeldt 7. Mar 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 25. Jun 19
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder interessent

Send os en PB med lidt mere info, og vi kigger på det Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)