Kender i nogle gode regnskabsprogrammer? Bare til en der ikke sælger så meget. Bare skriv hvis i har nogle forslag og hvad der er godt ved de programmer:) Mvh |
Dinero og Billy er nok de 2 mest kendte, og ret enkle begge to.
Kender i nogle gode regnskabsprogrammer? Bare til en der ikke sælger så meget. Bare skriv hvis i har nogle forslag og hvad der er godt ved de programmer:) Mvh |
Jeg vil da gerne nævne www.multiregnskab.dk Som direktør for Multi-Regnskab er jeg bestemt ikke uvildig, men Multi-Regnskab kan især være et godt match hvis du er i IVS/ApS. Der er nemlig indbygget funktionalitet til årsrapport - både for dem som "gør det selv" og dem som har revisor tilknyttet. Desuden er prisen kun 500,- kr om året. vh Steffen |
Der er også https://saldiregnskab.dk/ |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej! |
Kan jeg godt anbefale. Jeg er dog ikke kommet så langt, kun test, men det er NEMT. |
Tak @Pythonrap :-) Dejligt at høre når 4 års ihærdig indsats bliver godt modtaget. |
Jeg er heller ikke helt uvildig, men vil gerne anbefale enten Dinero eller Billy. Vi har lavet en lille sammenligning, så du kan se forskelle. https://dinero.dk/sammenlign-regnskabsprogrammer/billy-vs-dinero/ Vil du have telefonsupport skal du vælge Billy. Vil du have ubegrænsede posteringer i gratis-version skal du vælge Dinero. Vil du have hjælp til hvordan du bogfører specifikke varer/services, skal du vælge Dinero. Vil du indberette moms med ét klik, skal du vælge Dinero. Vil du klare regnskabet på mobilen, uden at bruge en betalt version, skal du vælge Dinero. |
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Jeg bruger e-conomic, og er ganske tilfreds med det. Supportmedarbejdere er kompetente og venlige til at hjælpe. De går faktisk "den ekstra mil", som jeg altid synes er et plus. Albert |
Har brugt billy i mange år og har haft rigtig mange problemer gennem tiden, den eneste grund til vi ikke er skiftet over til Dinero er den store proces i at flytte mange abonnementer. Har dog haft fornøjelsen af at bruge dinero i et andet fortage og vil klart vælge det igen. |